Olayı bayraktan rahatsız oluyorlar noktasına getirmeden önce bence kendinize bakıp bir düşünün. Sabah 8 akşam 8 evde olmamanız gece 2 de insanları rahatsız etmeniz için sebep olamaz. Bu size böle bi hak kazandırmaz