VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman hocam aynı mantıkla büyük bir bayrak asmak istiyorsanız bayrağınızı alt komşunuzun özgürlük alanına bulaşmadan asacaksınız. Yada diyorsanız ki ben binamı bayrakla kaplayacağım o zaman gidip müstakilde oturacaksınız.
Bize laf etmeden önce bi kendisine bakacak. Önce bizden istemediği şeyleri kendisi yapmayacak ki sonrasında biz de ılımlı yaklaşalım Ben hala dediğimdeyim. Gelip yüzüme söylesin bayrağı kaldır diye, dövmeden göndermem. Yarın bir gün çocuğumuzda olacak, bu insan o bebek ağlayınca onada laf yapacak. Komşuluk bu tarz durumlarda alttan almayı gerektiriyor bence. Dediğim gibi bayrak hiç bir şekilde onun özgürlük alanını kısıtlamıyor. Ne karşısını görmesine engel, nede ona bir zararı var. Bugün üşenmedim aşağıya inip tekrar baktım acaba çok kapatıyor mu camını diye, fakat 20 santimi geçmediğini gördüm tekrardan. Emin olun bu adamlar sırf o gece biraz fazla ses yaptık diye bayrağıma laf ediyorlar. Halbuki kendileri bizden çok çok fazlasını yapıyorlar dediğim gibi. Önce kendilerine çeki düzen verecekler, sonrasında ben zaten gerekeni yaparım.. Neyse fazla uzatmaya gerek yok biz burada ne kadar tartışsakta sizin düşünceniz değişmez. Siz çünkü konuyu ve yorumları tam okumamışsınız.