semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir hak kazandırdığını dile getirmedim zaten. Aynı şeyi onların yaptığın da dle getirdim komşuluk demek kırk yılda bir olan birşeyi alttan alabilmek demektir kusura bakmayın. Biz laf yapmıyorsak buna rağmen bize laf yapıp Rahatsız oluyorsa kırk yılda bir olan şeyden müstakil evde otursun.
O zaman hocam aynı mantıkla büyük bir bayrak asmak istiyorsanız bayrağınızı alt komşunuzun özgürlük alanına bulaşmadan asacaksınız. Yada diyorsanız ki ben binamı bayrakla kaplayacağım o zaman gidip müstakilde oturacaksınız.