Olayı bayraktan rahatsız oluyorlar noktasına getirmeden önce bence kendinize bakıp bir düşünün. Sabah 8 akşam 8 evde olmamanız gece 2 de insanları rahatsız etmeniz için sebep olamaz. Bu size böle bi hak kazandırmaz
Böyle bir hak kazandırdığını dile getirmedim zaten. Aynı şeyi onların yaptığın da dle getirdim komşuluk demek kırk yılda bir olan birşeyi alttan alabilmek demektir kusura bakmayın. Biz laf yapmıyorsak buna rağmen bize laf yapıp Rahatsız oluyorsa kırk yılda bir olan şeyden müstakil evde otursun.