• 16-10-2017, 10:50:52
    #37
    Platin üye
    ice2berg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir zamanlar kendilerine "Atatürkçü" deyipte Atatürk posterini "kalkan" olarak kullanan fırsatçılar türemişti. 30 yaş altındakiler pek hatırlamaz bunları.
    diğer bir arkadaşın da dediği gibi istersen 10 yıl evde oturma farketmez gecenin 2'sinde balkonda muhabbet etmenden elbette tüm komşular rahatsız olabilir. Her ne kadar kötü laf söylemek de onların hakkı olmasa da sizin de hakkınız değil gecenin bir yarısı balkona çıkıp muhabbet etmek.
    Bayrak konusunda gelince, müstakil bir evde oturmuyorsunuz bir çok komşunun bulunduğu "ve üstelik neredeyde hiç birinin huyunu suyunu bilmediğiniz" apartman dairesinde oturuyorsunuz. buna göre yaşamak durumundasınız. "Özgürlük, bir başkanının özgürlüğünün başladığı yerde biter." milli duyguları, milli unsurları veya hassasiyetleri kullanarak şikayet konusu etmek hiç de doğru bir davranıi değil. Komşu, bayraktan değil bayrağın asılış şeklinden rahatsız olmuş olabilir ki bu da en doğan hakkıdır.
    Eğer sizin yaklaşımınız doğru olsaydı sizin üst katınızda bulunan bir vatandaş da apartmanı kaplayan bir bayrak asabilirdi. Bu durumda "bayrak" asmış diye şikayetçi olmaz mıydınız? elbetteki olurdunuz..
    "iğneyi kendine çuvaldızı başkasına"
    Benim tüm manzaramı kapatabilirler bir bayrak asarak, gıkımı çıkarmam. Ayrıca bir üst mesajımıda okursanız sevinirim. En sonki cümlenizde yazdığınızı önce onlar yapmalı, çünkü bu taşkınlıklarından dolayı tüm site bu adamlardan şikayetçi. Yani bizden önce onlar sabahlara kadar yüksek sesle tv/müzik dinliyorlar yada muhabbet ediyorlar. Bütün bunları yapıpta gelip bana laf atmasını hazmedemiyorum. Dolayısı ilede burada bunu dile getirmeye çalışıyorum. Sizce ne yapmalıyım diyede bunun için soruyorum. Bilmem anlatabildim mi?
  • 16-10-2017, 17:52:33
    #38
    hazmedememek konusunda alt kattaki vatandaşta senin gibi düşünüyor. Hafta sonu hafta içi kimseyi rahatsız etmeye hakkınız yok. Yani sizin yaşama saatleriniz alt kattaki mülk sahibini ilgilendirmez. Kanuna göre saat 23.00 olduktan sonra özgürlük saatiniz biter ve etrafınızı rahatsız edecek sesler çıkarmamaya çalışacaksınız. Şimdi kızacaksın özgürlük saati mi var diye ama böyle! Binada yaşıyorsan, sitede yaşıyorsan kurallara uymak zorundasın yoksa sende bir gün çok yorulup erken yatar ve gece 2'de balkonda muhabbet edenlerin sesine uyuyamazsan kurallara uymak zorunda olduğunu hatırlarsın.

    Bayrak mevzusuna gelince, kat mülkiyeti diye bir şey var. İnternetten de bakabilirsin kat mülkiyeti kanuna. Türk bayrağına saygımız sonsuz ama kimsenin özel mülküne karışamazsın. Türk bayrağı mı asmak istiyorsun, çamaşır mı asmak istiyorsun kendi balkonun sınırları içerisinde yapacaksın. Kısacası kimseyi rahatsız etmeye hakkın yok.

    Ne yapabilirsin/iz?

    Herkes bu daireden şikayetçi ise ve bir sitede oturuyorsan konuyu yargıya taşı. Yönetmelik var ve bu yönetmeliğe göre şikayetini dile getirebilirsin. Yöneticiniz varsa ondan daha net bilgi alabilirsiniz. Yaptıklarınızın haklı olduğunuzu kanıtlayan bir tarafı yok böyle şikayetçi olursanız siz zararlı çıkarsınız, o yüzden kimseye rahatsızlık vermeyin. Rahatsız olursanız zabıtayı aramaktan çekinmeyin, emin ol geliyorlar ve gerekli uyarıları daire sahibine yapıyorlar.
  • 16-10-2017, 17:59:32
    #39
    Türk bayrağını kaldırtmak isteyen bir zat zaten Türkçülük nedir, İnsanlık nedir bilmez. O yüzden siz daha büyüğünü asarak hodri meydan deyin.
  • 16-10-2017, 18:13:56
    #40
    Platin üye
    akcyseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hazmedememek konusunda alt kattaki vatandaşta senin gibi düşünüyor. Hafta sonu hafta içi kimseyi rahatsız etmeye hakkınız yok. Yani sizin yaşama saatleriniz alt kattaki mülk sahibini ilgilendirmez. Kanuna göre saat 23.00 olduktan sonra özgürlük saatiniz biter ve etrafınızı rahatsız edecek sesler çıkarmamaya çalışacaksınız. Şimdi kızacaksın özgürlük saati mi var diye ama böyle! Binada yaşıyorsan, sitede yaşıyorsan kurallara uymak zorundasın yoksa sende bir gün çok yorulup erken yatar ve gece 2'de balkonda muhabbet edenlerin sesine uyuyamazsan kurallara uymak zorunda olduğunu hatırlarsın.

    Bayrak mevzusuna gelince, kat mülkiyeti diye bir şey var. İnternetten de bakabilirsin kat mülkiyeti kanuna. Türk bayrağına saygımız sonsuz ama kimsenin özel mülküne karışamazsın. Türk bayrağı mı asmak istiyorsun, çamaşır mı asmak istiyorsun kendi balkonun sınırları içerisinde yapacaksın. Kısacası kimseyi rahatsız etmeye hakkın yok.

    Ne yapabilirsin/iz?

    Herkes bu daireden şikayetçi ise ve bir sitede oturuyorsan konuyu yargıya taşı. Yönetmelik var ve bu yönetmeliğe göre şikayetini dile getirebilirsin. Yöneticiniz varsa ondan daha net bilgi alabilirsiniz. Yaptıklarınızın haklı olduğunuzu kanıtlayan bir tarafı yok böyle şikayetçi olursanız siz zararlı çıkarsınız, o yüzden kimseye rahatsızlık vermeyin. Rahatsız olursanız zabıtayı aramaktan çekinmeyin, emin ol geliyorlar ve gerekli uyarıları daire sahibine yapıyorlar.
    Hocam şehir dışında yaşıyoruz. zabıtayı bırak bıçaklı silahlı kavga olduğunda jandarmayı arıyoruz gelmiyorlar bile. Arabamın yanında dibinde torpil patlattı bu adamın cocuğu, Jandarmaya mı şikayet dersin, yöneticiye mi şikayet dersin elimden ne geliyorsa yaptım şiddet hariç. Ama kimse gelipte neden yapıyorsun yada neden sahip çıkmıyorsun çocuğuna demedi. Aksine çocuktur yapar oldu. Aynısını ben gidip bu adamın arabasının dibinde yapsam aynı şekilde mi tepki verecek acaba? Şikayet ile çözülecek olsaydı şimdiye kadar inanın defalarca etmiş olurdum. Sitemizin altında gidiş geliş toplamda 4 şeritli oto yol var. Bi yön organize ve ankara, diğer yönde şehir merkezine gidiyor. Aşırı yoğun bir kavşak var, kavşakta ışıklarda var fakat çalışmıyor, yanıp sönüyorlar. Bunu bile aylarca uğraştım, sitede imza toplayıp belediyeye kadar kaç defa gittim ama hiç bi şekilde geri dönüş alamadım. Bimere, cimere yazdım ama yinede dönüş alamadım. Kaç defa kaza oldu ölüm oldu o kavşakta.. Bununla bile ilgilenmeyenler gelip şikayetçiyiz diye bu adamlarla mı ilgilenecek
  • 16-10-2017, 23:25:32
    #41
    Ben sizin belirttiginiz gibi adamların sabahlara kadar ses cıkaracaklarını hiç zannetmiyorum, benim de düşündüğüm gibi herkes sizin haksız oldugunuzu söyleyince siz de komşunun yarattıgı sorunları yazmaya başlamışsınız.Eğer bu tür sorunları cıkarıyor olsalardı konuyu açarken zaten yazardınız, sonradan eklemezdiniz.Yüzde 100 haksızsınız hocam kusura bakmayın.
  • 16-10-2017, 23:27:13
    #42
    Platin üye
    Aloneriser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sizin belirttiginiz gibi adamların sabahlara kadar ses cıkaracaklarını hiç zannetmiyorum, benim de düşündüğüm gibi herkes sizin haksız oldugunuzu söyleyince siz de komşunun yarattıgı sorunları yazmaya başlamışsınız.Eğer bu tür sorunları cıkarıyor olsalardı konuyu açarken zaten yazardınız, sonradan eklemezdiniz.Yüzde 100 haksızsınız hocam kusura bakmayın.
    Gelin sizi bir gün misafir edelim ağırlayalım.
  • 17-10-2017, 17:07:26
    #43
    semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sadece diğer yorumlarımıda okursanız direk bana hak vereceksiniz. Ayrıca dediğim gibi bayrak camını ayda en fazla 2-3 gün kapatıyordur, onun haricinde dağa yakın bir mevkiideyiz, sürekli rüzgar vs. oluyor bayrak balkonun demirlerine dolanıyor. Ki 20 cm falan ancak kapatıyor. Yani ne manzarasına engel, nede başka birşeyine..
    Bağbaşında mı oturuyorsun?
  • 17-10-2017, 21:18:38
    #44
    Platin üye
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağbaşında mı oturuyorsun?
    Keşke orada otursam, pınarkentteyiz
  • 17-10-2017, 21:23:00
    #45
    Ev alma komşu al