semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sadece diğer yorumlarımıda okursanız direk bana hak vereceksiniz. Ayrıca dediğim gibi bayrak camını ayda en fazla 2-3 gün kapatıyordur, onun haricinde dağa yakın bir mevkiideyiz, sürekli rüzgar vs. oluyor bayrak balkonun demirlerine dolanıyor. Ki 20 cm falan ancak kapatıyor. Yani ne manzarasına engel, nede başka birşeyine..
Bağbaşında mı oturuyorsun?