Aloneriser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sizin belirttiginiz gibi adamların sabahlara kadar ses cıkaracaklarını hiç zannetmiyorum, benim de düşündüğüm gibi herkes sizin haksız oldugunuzu söyleyince siz de komşunun yarattıgı sorunları yazmaya başlamışsınız.Eğer bu tür sorunları cıkarıyor olsalardı konuyu açarken zaten yazardınız, sonradan eklemezdiniz.Yüzde 100 haksızsınız hocam kusura bakmayın.
Gelin sizi bir gün misafir edelim ağırlayalım.