aliarbak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Elektriki Bisikletimi Aldırlar :( Trafik Polisleri ...
32
●2.234
- 05-07-2017, 10:29:52Bi yatım olmadı ki denizde süreyim. Param olmadıki sıfırlayayım. Siz rahat olun. Benim yolum Mustafa Kemal'in yoludur. O postu yazdıranlar utansın.
- 05-07-2017, 11:15:41ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mustafa Kemal'e nereden geldi konu? Sahteciliği övüp lafı oraya getirmek de ağır ergen işi.
Konu sahibine geçmiş olsun. Umarım geri alır.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi - 05-07-2017, 11:22:15iyi hafız muavin bey. sen nabersin.HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2017, 11:26:54Gereksiz uzadı şu konu. Artık cevap yazmayın da konu sabihine yardımcı olacak birisi çıkar belki. Sahte belge diyince aklınız direkt başka yöne gidiyor. İlk mesajda benim yanlış anlatımım da var da neyse. İş işten geçti artık. O faturayı bulmaya çalışın hocam. Tanıdık yoksa vermezler.Bloglava adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2017, 11:35:56Üyeliği durdurulduÖncelikle muhtemelen size sağlam bir otopark parası da çıkabilir geciktikçe;
çözüm amaçlı aynı motordan alan faturasını saklayan birine ulaşın;
sonra bu faturanın kopyasıyla beraber otoparka gidin.
durumu anlatın bakın ben faturayı kaybettim ama muadil faturalar bu şekilde;
yine bir işlem yapılmazsa aynı fotokopi ile savcılığa suç duyurunda bulunan;
faturasını kaybettiğim şu motorun muadil faturası bu şekildedir diye...