• 05-07-2017, 10:29:52
    #28
    aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arabistan ya da benzeri arap ülkeleri sizin gibi yolsuzlar için daha uygun yalnız. Orada bu tarz sahtecilikler daha yaygın.

    Gelişmiş ülkelerde bu durum sıkıntı. Sizin zihniyetinizle pek uyuşmuyor.
    Bi yatım olmadı ki denizde süreyim. Param olmadıki sıfırlayayım. Siz rahat olun. Benim yolum Mustafa Kemal'in yoludur. O postu yazdıranlar utansın.
  • 05-07-2017, 11:15:41
    #29
    ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi yatım olmadı ki denizde süreyim. Param olmadıki sıfırlayayım. Siz rahat olun. Benim yolum Mustafa Kemal'in yoludur. O postu yazdıranlar utansın.


    Mustafa Kemal'e nereden geldi konu? Sahteciliği övüp lafı oraya getirmek de ağır ergen işi.

    Konu sahibine geçmiş olsun. Umarım geri alır.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 05-07-2017, 11:22:15
    #30
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İrfan olmasın bu hafız?
    Hafız özledik naber
    iyi hafız muavin bey. sen nabersin.
  • 05-07-2017, 11:26:54
    #31
    Bloglava adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mustafa Kemal'e nereden geldi konu? Sahteciliği övüp lafı oraya getirmek de ağır ergen işi.

    Konu sahibine geçmiş olsun. Umarım geri alır.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Gereksiz uzadı şu konu. Artık cevap yazmayın da konu sabihine yardımcı olacak birisi çıkar belki. Sahte belge diyince aklınız direkt başka yöne gidiyor. İlk mesajda benim yanlış anlatımım da var da neyse. İş işten geçti artık. O faturayı bulmaya çalışın hocam. Tanıdık yoksa vermezler.
  • 05-07-2017, 11:35:56
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle muhtemelen size sağlam bir otopark parası da çıkabilir geciktikçe;

    çözüm amaçlı aynı motordan alan faturasını saklayan birine ulaşın;

    sonra bu faturanın kopyasıyla beraber otoparka gidin.

    durumu anlatın bakın ben faturayı kaybettim ama muadil faturalar bu şekilde;

    yine bir işlem yapılmazsa aynı fotokopi ile savcılığa suç duyurunda bulunan;

    faturasını kaybettiğim şu motorun muadil faturası bu şekildedir diye...
  • 05-07-2017, 18:53:52
    #33
    Forumca nezaketi öğrenene dek üslup problemi olan konular görmeye devam edeceğiz.

    Konuyu yorum kapatıyorum.

    Herkese kolaylıklar.