• 04-07-2017, 23:34:22
    #19
    kardeşim hangi otoparka çektiler bana bilgilerini bi gönderiver yardımcı olmaya çalışacağım.
  • 05-07-2017, 00:35:04
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "senin baban sana böyle mi gösterdi"

    yallah arabistan'a.
    Zihniyete bak.

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 05-07-2017, 00:38:15
    #21
    BBTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zihniyete bak.

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    yallah arabistan'a
  • 05-07-2017, 00:49:01
    #22
    uğraşıp alamazsan pm at çözmeye çalışalım.
  • 05-07-2017, 01:00:14
    #23
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    21 yaşında neyin geçmişi kardeşim
    İrfan olmasın bu hafız?
    Hafız özledik naber
  • 05-07-2017, 01:11:09
    #24
    bu off-topic kategorisini çok seviyorum iş yapılacak yapılmayacak adamları buradan ayırt ediyorum. geçmiş olsun bu arada hocam inşallah geri alırsın

  • 05-07-2017, 01:52:53
    #25
    WiND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim hangi otoparka çektiler bana bilgilerini bi gönderiver yardımcı olmaya çalışacağım.
    @beyuzman; hocam @WiND; mesaj at yardımcı olacaktır.

    Geçmiş olsun.
  • 05-07-2017, 02:30:53
    #26
    Sanırım çalıştığınız bayi kapanmış. Arora merkezini aradığınızda yardımcı olmuyorlar mı? Eğer olmuyorsalar almış olduğunuz bayinin muhasebecisini bulun bu şirket çalışanı da olabilir ayrıca serbest bir muhasebeci ilede çalışıyor olabilirler. En azından çevreye sorup soruşturun belki bir ilerleme kaydedilebilir.
  • 05-07-2017, 07:35:55
    #27
    ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "senin baban sana böyle mi gösterdi"

    yallah arabistan'a.
    Arabistan ya da benzeri arap ülkeleri sizin gibi yolsuzlar için daha uygun yalnız. Orada bu tarz sahtecilikler daha yaygın.

    Gelişmiş ülkelerde bu durum sıkıntı. Sizin zihniyetinizle pek uyuşmuyor.