Elektriki Bisikletimi Aldırlar :( Trafik Polisleri ...
32
●2.234
- 01-07-2017, 17:56:22Bu gün caddede motorsiklet topluyorlardı benim elektrikli bisiklet 250 lik üstünde bile büyük harflerle 250 yazıyor ARORA markası geçerken aldılar diyorlar fatura getirene kadar vermiyoruz fatura kayıp ARORA firması da kapatmış şirketi. Trafiğe gidiyorum şaseden sorgulayın diyorum diyorlar sen fatura getirmeyene kadar alamasın diyorlar rezil oldum ... Diyorlar biz nereden bilecez bunun 250 lik olduğunu diyorum sorgulayın yok diyorlar vermiyorlar sizce ne yapmalı ??
- 01-07-2017, 21:25:53Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 03-07-2017, 08:35:35Üyeliği durdurulduAracın bilgilerini biliyorsanız eğer şases nosu, plakası varsa pakası her hangi bir motor firmasına gidin durumu anlatın düzgün bir fatura isteyin. En mantıklısı budur. Sahte evrakla iş yapılır mı nelere kaldık. Sahte evrak sonunda da kodese gidersiniz. Doğruluk varken nedenn yalana başvururlar onu anlamıyorum.
- 03-07-2017, 16:36:42hocam plaka yok elektrikli bisiklettir 250 lik sigorta olmuyor plaka olmuyor onlara..Resetler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca şase no da şaun elimde yok gümrüge gidip bisikletten almam lazım ben gidene kadar büyük ihtimal birileri sahiplenip götürür kendine
- 04-07-2017, 19:27:55Memleketin haline bak...ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şaka bir yana kredi kartı ile ödedinse belki ondan birşeyler çıkar, maliyeden belki ulaşabilirsin.