Bu gün caddede motorsiklet topluyorlardı benim elektrikli bisiklet 250 lik üstünde bile büyük harflerle 250 yazıyor ARORA markası geçerken aldılar diyorlar fatura getirene kadar vermiyoruz fatura kayıp ARORA firması da kapatmış şirketi. Trafiğe gidiyorum şaseden sorgulayın diyorum diyorlar sen fatura getirmeyene kadar alamasın diyorlar rezil oldum ... Diyorlar biz nereden bilecez bunun 250 lik olduğunu diyorum sorgulayın yok diyorlar vermiyorlar sizce ne yapmalı ??