sahte bir evrak düzenleyip onu verin. firma kapatmış, ortada bi şey yok. belge sağlam olursa ruhları duymaz. onaylatacak bir yerleri de yok zaten. kendileri alacak ya ondan vermiyolardır. risk her zaman vardır ama elektrikli bisiklet için değer mi, ona siz karar verin.
bu kadar polisin olduğu bir forumda bunu demeyeydin iyiydi.
Ha bu arada benim babam da aktif görevde olan bir polis. o işler dediğin gibi olmuyor kardeşim.