aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arabistan ya da benzeri arap ülkeleri sizin gibi yolsuzlar için daha uygun yalnız. Orada bu tarz sahtecilikler daha yaygın.

Gelişmiş ülkelerde bu durum sıkıntı. Sizin zihniyetinizle pek uyuşmuyor.
Bi yatım olmadı ki denizde süreyim. Param olmadıki sıfırlayayım. Siz rahat olun. Benim yolum Mustafa Kemal'in yoludur. O postu yazdıranlar utansın.