Bloglava adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mustafa Kemal'e nereden geldi konu? Sahteciliği övüp lafı oraya getirmek de ağır ergen işi.

Konu sahibine geçmiş olsun. Umarım geri alır.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Gereksiz uzadı şu konu. Artık cevap yazmayın da konu sabihine yardımcı olacak birisi çıkar belki. Sahte belge diyince aklınız direkt başka yöne gidiyor. İlk mesajda benim yanlış anlatımım da var da neyse. İş işten geçti artık. O faturayı bulmaya çalışın hocam. Tanıdık yoksa vermezler.