Bi yatım olmadı ki denizde süreyim. Param olmadıki sıfırlayayım. Siz rahat olun. Benim yolum Mustafa Kemal'in yoludur. O postu yazdıranlar utansın.
Mustafa Kemal'e nereden geldi konu? Sahteciliği övüp lafı oraya getirmek de ağır ergen işi.
Konu sahibine geçmiş olsun. Umarım geri alır.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi