• 08-06-2016, 10:26:16
    #1
    Platin üye
    merhabalar arkadaÅŸlar.

    1 hafta önce düğünüm vardı, denizliden aydına gidilecekti araba ile. kiralanan araba gelin arabası olarak kullanıldı.

    Fakat kiralanan araba gelin alma vaktinde çalışmadı, orada ayrı bir rezillik oldu. Herneyse araba orada çalıştırıldı bir şekilde.
    Ardından düğün bitti geri dönüş için yola çıkıldı aynı araç ile. yolun yarısında yolda kaldık ve arabayı mecburen orada bırakarak başka araçla evimize dönmek zorunda kaldık( saat gece 4)

    Herneyse aracı sadece topu topu 5 saat falan kullanmışımdır en fazla. Bunuda geçelim. Şimdi bu arabanın motorunun yenilenmesi gerekiyormuş. Araba hararet yapmış fakat hep devrinde kullandım. Kesinlikle araca zarar verecek hiç bir şey yapmadım. Benden başkasıda kullanmadı.. Araba kiralanması içinde burada boş senet imzalatıyolar üzerinde sözleşme bulunan. Herhangi bir miktar yazılmıyor.

    Şimdi adamlar benden x.xxx miktar para istiyorlar. Ben huzurumun kaçmaması adına bu parayı ödeyeceğim. Fakat daha öncedende bir çok kez buradan araç kiraladım fakat her seferinde aynı sözleşme ve senet imzalatıldı. Hiç birini de almadım problem çıkmaz diye. Şimdi bu olay oldu iki tarafta ters düştü ve adamların elinde boş senedim var. Hem kendimi tehlikeye atmamak adına, hemde huzurumun kaçmaması adına istenilen miktarı ödeyeceğim. Burada ki bilgili arkadaşlardan isteyeceğim ise, ben bu parayı ödedikten sonra alacak verecek yoktur şeklinde bir sözleşme imzalatsam adamlara hukuki bir değeri olur mu? Eğer oluyor ise bu konuda bir sözleşme yazmam konusunda bana yardımcı olabilecek birisi var mı? Ve ellerinde başka senedim var ise onlar da yapılan yeni sözleşmeden sonra geçersiz kalır mı? (senetleri yırttıklarını söylüyorlar fakat inanmıyorum)
  • 08-06-2016, 12:11:14
    #2
    semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar arkadaÅŸlar.

    1 hafta önce düğünüm vardı, denizliden aydına gidilecekti araba ile. kiralanan araba gelin arabası olarak kullanıldı.

    Fakat kiralanan araba gelin alma vaktinde çalışmadı, orada ayrı bir rezillik oldu. Herneyse araba orada çalıştırıldı bir şekilde.
    Ardından düğün bitti geri dönüş için yola çıkıldı aynı araç ile. yolun yarısında yolda kaldık ve arabayı mecburen orada bırakarak başka araçla evimize dönmek zorunda kaldık( saat gece 4)

    Herneyse aracı sadece topu topu 5 saat falan kullanmışımdır en fazla. Bunuda geçelim. Şimdi bu arabanın motorunun yenilenmesi gerekiyormuş. Araba hararet yapmış fakat hep devrinde kullandım. Kesinlikle araca zarar verecek hiç bir şey yapmadım. Benden başkasıda kullanmadı.. Araba kiralanması içinde burada boş senet imzalatıyolar üzerinde sözleşme bulunan. Herhangi bir miktar yazılmıyor.

    Şimdi adamlar benden x.xxx miktar para istiyorlar. Ben huzurumun kaçmaması adına bu parayı ödeyeceğim. Fakat daha öncedende bir çok kez buradan araç kiraladım fakat her seferinde aynı sözleşme ve senet imzalatıldı. Hiç birini de almadım problem çıkmaz diye. Şimdi bu olay oldu iki tarafta ters düştü ve adamların elinde boş senedim var. Hem kendimi tehlikeye atmamak adına, hemde huzurumun kaçmaması adına istenilen miktarı ödeyeceğim. Burada ki bilgili arkadaşlardan isteyeceğim ise, ben bu parayı ödedikten sonra alacak verecek yoktur şeklinde bir sözleşme imzalatsam adamlara hukuki bir değeri olur mu? Eğer oluyor ise bu konuda bir sözleşme yazmam konusunda bana yardımcı olabilecek birisi var mı? Ve ellerinde başka senedim var ise onlar da yapılan yeni sözleşmeden sonra geçersiz kalır mı? (senetleri yırttıklarını söylüyorlar fakat inanmıyorum)
    Hocam boş senet imzalamakla çok yanlış yapmışsın. İlerde her şeyini alırlar o boş senetlerle.
    Umarım bir şekilde düzeltirsiniz ama dediğiniz sözleşme imzalatma olayı hakkında bilgim yok.
    Keşke arabaları teslim ettikten sonra senetleri alsaydınız geri.
  • 08-06-2016, 12:33:37
    #3
    Öncelikle geçmiş olsun,
    Arabayı her teslim edişinde boş senedi yırtman gerekirdi. Şimdi adamlar istediklerini yapabilirler.
    Hukukçu arkadaşlar daha iyi bilir ama "alacak verecek yoktur" şeklindeki bir belgenin geçerliliği olacağını sanmıyorum. Elinizde araç kiralama sözleşmesi var mı? Yoksa kötü niyetli alacaklı hakkında şikayette bulunabilirsiniz.
  • 08-06-2016, 12:56:06
    #4
    Misafir
  • 08-06-2016, 14:22:45
    #5
    Platin üye
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam boş senet imzalamakla çok yanlış yapmışsın. İlerde her şeyini alırlar o boş senetlerle.
    Umarım bir şekilde düzeltirsiniz ama dediğiniz sözleşme imzalatma olayı hakkında bilgim yok.
    Keşke arabaları teslim ettikten sonra senetleri alsaydınız geri.
    MujaHeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun,
    Arabayı her teslim edişinde boş senedi yırtman gerekirdi. Şimdi adamlar istediklerini yapabilirler.
    Hukukçu arkadaşlar daha iyi bilir ama "alacak verecek yoktur" şeklindeki bir belgenin geçerliliği olacağını sanmıyorum. Elinizde araç kiralama sözleşmesi var mı? Yoksa kötü niyetli alacaklı hakkında şikayette bulunabilirsiniz.
    4 bin lira ödeyip senetleri az önce aldım. dediğim şekilde de bir belge imzalattım. Bu belgenin geçerliliği var mı bilmiyorum. ibraname şeklinde internetten araştırdım ve imza attırdım. sözleşmeleri veremeyeceklerini söylediler trafik cezası gelirse cebimden mi ödeyeceğim diyor. sanki arabayı kullanabildikte cezası gelecek.. bununla atlattım, nasıl yaptım böyle bir aptallığı bilmiyorum. inanamıyorum kendime.. ama ben kendimden eminim kendimden şüphede etmiyorum. eğer bir kuruş hakkım geçti ise çoluğundan çocuğundan fitil fitil çıkartsın güzel Allah'ım ..
  • 08-06-2016, 14:38:32
    #6
    semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 bin lira ödeyip senetleri az önce aldım. dediğim şekilde de bir belge imzalattım. Bu belgenin geçerliliği var mı bilmiyorum. ibraname şeklinde internetten araştırdım ve imza attırdım. sözleşmeleri veremeyeceklerini söylediler trafik cezası gelirse cebimden mi ödeyeceğim diyor. sanki arabayı kullanabildikte cezası gelecek.. bununla atlattım, nasıl yaptım böyle bir aptallığı bilmiyorum. inanamıyorum kendime.. ama ben kendimden eminim kendimden şüphede etmiyorum. eğer bir kuruş hakkım geçti ise çoluğundan çocuğundan fitil fitil çıkartsın güzel Allah'ım ..
    Kurumsal bir firmadan mı kiraladınız aracı, yoksa kenar mahalle kiralama işi yapanlardan mı ?
  • 08-06-2016, 14:39:26
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle geçmiş olsun. Bireysel rent a car'larla çalışmak her zaman sıkıntılı ve problemlidir. Ölü motorun tarafınıza bilinçli bir şekilde verildiğine bile inanabilirim. Araç kiralama konusunda köklü firmalar Avis gibi firmalarla çalışmanızı öneririm. Hepsi demek etik olmasa da %98'i soyguncudur.
  • 08-06-2016, 14:44:12
    #8
    Platin üye
    salim59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumsal bir firmadan mı kiraladınız aracı, yoksa kenar mahalle kiralama işi yapanlardan mı ?
    denizlide bilinen fakat çokta büyük olmayan bir firma. aynı zamanda sahiplerinin ******** şeref yoksunu olduğu bir firma

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:44:12 -->-> Daha önceki mesaj 14:39:35 --

    Edep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun. Bireysel rent a car'larla çalışmak her zaman sıkıntılı ve problemlidir. Ölü motorun tarafınıza bilinçli bir şekilde verildiğine bile inanabilirim. Araç kiralama konusunda köklü firmalar Avis gibi firmalarla çalışmanızı öneririm. Hepsi demek etik olmasa da %98'i soyguncudur.
    geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim. ben inanabilirim değil inaniyorum öyle düşünüyorum. sözde araç ben almadan önce bütün bakımları yapıldı ve araç bana kız gibi teslim edildi. ama araç gelin alma da bile rezil etti beni gelini aldık salona gideceğiz çalışmadı falan filan. düğünüm ayrı rezil oldu. düğünden sonra huzur denilen bir şey kalmadı.. sinirden stresten bi hal olduk...

    şükür diyelim kazasız belasız bununla atlattık. bir daha araba kiralamak konusunu aklımın ucundan bile geçirmem. tek istediğim düğünümde herşey güzel olsundu. nasip değilmiş.
  • 08-06-2016, 15:31:21
    #9
    Geçmiş olsun hocam, boş senedi imzalamak cidden iyi cesaret. Hiçmi eşin, dostun, akraban, adam gibi adam arkadaşın yoktu ? Dostluk bu günlerde lazım.....