merhabalar arkadaÅŸlar.
1 hafta önce düğünüm vardı, denizliden aydına gidilecekti araba ile. kiralanan araba gelin arabası olarak kullanıldı.
Fakat kiralanan araba gelin alma vaktinde çalışmadı, orada ayrı bir rezillik oldu. Herneyse araba orada çalıştırıldı bir şekilde.
Ardından düğün bitti geri dönüş için yola çıkıldı aynı araç ile. yolun yarısında yolda kaldık ve arabayı mecburen orada bırakarak başka araçla evimize dönmek zorunda kaldık( saat gece 4)
Herneyse aracı sadece topu topu 5 saat falan kullanmışımdır en fazla. Bunuda geçelim. Şimdi bu arabanın motorunun yenilenmesi gerekiyormuş. Araba hararet yapmış fakat hep devrinde kullandım. Kesinlikle araca zarar verecek hiç bir şey yapmadım. Benden başkasıda kullanmadı.. Araba kiralanması içinde burada boş senet imzalatıyolar üzerinde sözleşme bulunan. Herhangi bir miktar yazılmıyor.
Şimdi adamlar benden x.xxx miktar para istiyorlar. Ben huzurumun kaçmaması adına bu parayı ödeyeceğim. Fakat daha öncedende bir çok kez buradan araç kiraladım fakat her seferinde aynı sözleşme ve senet imzalatıldı. Hiç birini de almadım problem çıkmaz diye. Şimdi bu olay oldu iki tarafta ters düştü ve adamların elinde boş senedim var. Hem kendimi tehlikeye atmamak adına, hemde huzurumun kaçmaması adına istenilen miktarı ödeyeceğim. Burada ki bilgili arkadaşlardan isteyeceğim ise, ben bu parayı ödedikten sonra alacak verecek yoktur şeklinde bir sözleşme imzalatsam adamlara hukuki bir değeri olur mu? Eğer oluyor ise bu konuda bir sözleşme yazmam konusunda bana yardımcı olabilecek birisi var mı? Ve ellerinde başka senedim var ise onlar da yapılan yeni sözleşmeden sonra geçersiz kalır mı? (senetleri yırttıklarını söylüyorlar fakat inanmıyorum)
acil yardım.. kiralanan araba sonucunda olan olaylar hakkında
26
●1.886
- 08-06-2016, 12:11:14Hocam boş senet imzalamakla çok yanlış yapmışsın. İlerde her şeyini alırlar o boş senetlerle.semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım bir şekilde düzeltirsiniz ama dediğiniz sözleşme imzalatma olayı hakkında bilgim yok.
Keşke arabaları teslim ettikten sonra senetleri alsaydınız geri.
- 08-06-2016, 12:33:37Öncelikle geçmiş olsun,
Arabayı her teslim edişinde boş senedi yırtman gerekirdi. Şimdi adamlar istediklerini yapabilirler.
Hukukçu arkadaşlar daha iyi bilir ama "alacak verecek yoktur" şeklindeki bir belgenin geçerliliği olacağını sanmıyorum. Elinizde araç kiralama sözleşmesi var mı? Yoksa kötü niyetli alacaklı hakkında şikayette bulunabilirsiniz. - 08-06-2016, 14:22:45aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle4 bin lira ödeyip senetleri az önce aldım. dediğim şekilde de bir belge imzalattım. Bu belgenin geçerliliği var mı bilmiyorum. ibraname şeklinde internetten araştırdım ve imza attırdım. sözleşmeleri veremeyeceklerini söylediler trafik cezası gelirse cebimden mi ödeyeceğim diyor. sanki arabayı kullanabildikte cezası gelecek.. bununla atlattım, nasıl yaptım böyle bir aptallığı bilmiyorum. inanamıyorum kendime.. ama ben kendimden eminim kendimden şüphede etmiyorum. eğer bir kuruş hakkım geçti ise çoluğundan çocuğundan fitil fitil çıkartsın güzel Allah'ım ..MujaHeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2016, 14:38:32Kurumsal bir firmadan mı kiraladınız aracı, yoksa kenar mahalle kiralama işi yapanlardan mı ?semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2016, 14:39:26Üyeliği durdurulduÖncelikle geçmiş olsun. Bireysel rent a car'larla çalışmak her zaman sıkıntılı ve problemlidir. Ölü motorun tarafınıza bilinçli bir şekilde verildiğine bile inanabilirim. Araç kiralama konusunda köklü firmalar Avis gibi firmalarla çalışmanızı öneririm. Hepsi demek etik olmasa da %98'i soyguncudur.
- 08-06-2016, 14:44:12denizlide bilinen fakat çokta büyük olmayan bir firma. aynı zamanda sahiplerinin ******** şeref yoksunu olduğu bir firmasalim59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:44:12 -->-> Daha önceki mesaj 14:39:35 --
geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim. ben inanabilirim değil inaniyorum öyle düşünüyorum. sözde araç ben almadan önce bütün bakımları yapıldı ve araç bana kız gibi teslim edildi. ama araç gelin alma da bile rezil etti beni gelini aldık salona gideceğiz çalışmadı falan filan. düğünüm ayrı rezil oldu. düğünden sonra huzur denilen bir şey kalmadı.. sinirden stresten bi hal olduk...Edep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şükür diyelim kazasız belasız bununla atlattık. bir daha araba kiralamak konusunu aklımın ucundan bile geçirmem. tek istediğim düğünümde herşey güzel olsundu. nasip değilmiş. - 08-06-2016, 15:31:21Geçmiş olsun hocam, boş senedi imzalamak cidden iyi cesaret. Hiçmi eşin, dostun, akraban, adam gibi adam arkadaşın yoktu ? Dostluk bu günlerde lazım.....