salim59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurumsal bir firmadan mı kiraladınız aracı, yoksa kenar mahalle kiralama işi yapanlardan mı ?
denizlide bilinen fakat çokta büyük olmayan bir firma. aynı zamanda sahiplerinin ******** şeref yoksunu olduğu bir firma

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:44:12 -->-> Daha önceki mesaj 14:39:35 --

Edep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle geçmiş olsun. Bireysel rent a car'larla çalışmak her zaman sıkıntılı ve problemlidir. Ölü motorun tarafınıza bilinçli bir şekilde verildiğine bile inanabilirim. Araç kiralama konusunda köklü firmalar Avis gibi firmalarla çalışmanızı öneririm. Hepsi demek etik olmasa da %98'i soyguncudur.
geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim. ben inanabilirim değil inaniyorum öyle düşünüyorum. sözde araç ben almadan önce bütün bakımları yapıldı ve araç bana kız gibi teslim edildi. ama araç gelin alma da bile rezil etti beni gelini aldık salona gideceğiz çalışmadı falan filan. düğünüm ayrı rezil oldu. düğünden sonra huzur denilen bir şey kalmadı.. sinirden stresten bi hal olduk...

şükür diyelim kazasız belasız bununla atlattık. bir daha araba kiralamak konusunu aklımın ucundan bile geçirmem. tek istediğim düğünümde herşey güzel olsundu. nasip değilmiş.