Öncelikle geçmiş olsun,
Arabayı her teslim edişinde boş senedi yırtman gerekirdi. Şimdi adamlar istediklerini yapabilirler.
Hukukçu arkadaşlar daha iyi bilir ama "alacak verecek yoktur" şeklindeki bir belgenin geçerliliği olacağını sanmıyorum. Elinizde araç kiralama sözleşmesi var mı? Yoksa kötü niyetli alacaklı hakkında şikayette bulunabilirsiniz.