Hocam boş senet imzalamakla çok yanlış yapmışsın. İlerde her şeyini alırlar o boş senetlerle.
Umarım bir şekilde düzeltirsiniz ama dediğiniz sözleşme imzalatma olayı hakkında bilgim yok.
Keşke arabaları teslim ettikten sonra senetleri alsaydınız geri.
Öncelikle geçmiş olsun,
Arabayı her teslim edişinde boş senedi yırtman gerekirdi. Şimdi adamlar istediklerini yapabilirler.
Hukukçu arkadaşlar daha iyi bilir ama "alacak verecek yoktur" şeklindeki bir belgenin geçerliliği olacağını sanmıyorum. Elinizde araç kiralama sözleşmesi var mı? Yoksa kötü niyetli alacaklı hakkında şikayette bulunabilirsiniz.
4 bin lira ödeyip senetleri az önce aldım. dediğim şekilde de bir belge imzalattım. Bu belgenin geçerliliği var mı bilmiyorum. ibraname şeklinde internetten araştırdım ve imza attırdım. sözleşmeleri veremeyeceklerini söylediler trafik cezası gelirse cebimden mi ödeyeceğim diyor. sanki arabayı kullanabildikte cezası gelecek.. bununla atlattım, nasıl yaptım böyle bir aptallığı bilmiyorum. inanamıyorum kendime.. ama ben kendimden eminim kendimden şüphede etmiyorum. eğer bir kuruş hakkım geçti ise çoluğundan çocuğundan fitil fitil çıkartsın güzel Allah'ım ..