• 09-06-2016, 13:08:37
    #19
    Senetle araç kiralanmaz , araç kakalanır.....
  • 09-06-2016, 14:06:25
    #20
    üç kutuş daha fazla para vermemek için mahalle köşesindeki rent a carlardan araç kiralıyorsunuz.geçmiş olsun boş senete imza atmak cahilliktir kusura bakmayın
  • 09-06-2016, 15:53:39
    #21
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen öyle san dostum senet çek halen ticarette kullanılıyor ki. Ayrıca geçenlerde bundan 20 30 yıl önceki senet gün yüzüne çıktı ve gidip parası istenildi ve bayağı yüklü para +10milyon$ sen anla. Yani senet bitmedi
    Ben öyle sanmıyorum hukukçular diyor.Hukuk hocam diyor.Ben güncel hayatta da rastladım.Kullanılıyor olabilir eskisi kadar ciddiyeti kalmadı diyorum zaten.Eskiden senetle yapılan işlemlere daha ciddi bakılıyordu.Senetle bir iş yapıyorsanız emin olun alacağınız kesin olarak güvence altında değildir.Ayrıca anlattığınız olayda bilmediğiniz şeyler var sanırım.Senedin geçerlilik süresi normalde 3 yıldır.3 yıldan sonra senediniz adi senede dönüşür.Alacaklı borçlu ilişkilerinde de borç 10 yıldan sonra zaman aşımına uğrar.Sizin o dediğiniz 20-30 yıl imkansız görünüyor.İstese bile alamaz.
  • 09-06-2016, 16:14:42
    #22
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben öyle sanmıyorum hukukçular diyor.Hukuk hocam diyor.Ben güncel hayatta da rastladım.Kullanılıyor olabilir eskisi kadar ciddiyeti kalmadı diyorum zaten.Eskiden senetle yapılan işlemlere daha ciddi bakılıyordu.Senetle bir iş yapıyorsanız emin olun alacağınız kesin olarak güvence altında değildir.Ayrıca anlattığınız olayda bilmediğiniz şeyler var sanırım.Senedin geçerlilik süresi normalde 3 yıldır.3 yıldan sonra senediniz adi senede dönüşür.Alacaklı borçlu ilişkilerinde de borç 10 yıldan sonra zaman aşımına uğrar.Sizin o dediğiniz 20-30 yıl imkansız görünüyor.İstese bile alamaz.

    Benim bahsettiğim senette tarih kısımı yazılı değil o yüzden tutar bir dalı var. Daha geçen aylarda bir firmaya gelen müşteri senetini daha doğru firma senetini verdim..
  • 09-06-2016, 16:53:23
    #23
    Geçmiş olsun. hatalardan ders çıkarmak önemli. daha da önemlisi çok gerekmedikçe araba kiralamamak en güzeli. emanet malın canı bir tarafında oluyor.
  • 09-06-2016, 17:18:22
    #24
    Adana'da araç kiralayacaklar hertz dışına çıkmasın geçmiş olsun... parayı öde/senedi al kurtul.
  • 09-06-2016, 20:01:56
    #25
    hukuki zeminde senedin bir geçerliliği yok, senetle kimse birşey alamaz sizden. Ödeyeceğim param yok deyin mahkeme de dava bitiyor tecrübeyle sabit.
  • 09-06-2016, 22:48:52
    #26
    4bin TL ödemeyi kabul ettiyseniz , zaten suçunuzu kabul etmişiniz.

    Araçlarda takip cihazları var. Eğer hız yapmadığınızı biliyorsanız , öncelikle bu bilgileri isteseydiniz. Sonra da polise gidip dolandırıldığınızı anlatsaydınız.

    Mahkeme vs derken 1 kuruş para ödemezdiniz.


    Yaptığınız tamamen kazıklanmak.
  • 09-06-2016, 23:31:31
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun hocam, Denizli'de hangi rentacar acaba ? Bizim de aklımızda olması için rica etsem özelden iletir misiniz ?