English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben öyle sanmıyorum hukukçular diyor.Hukuk hocam diyor.Ben güncel hayatta da rastladım.Kullanılıyor olabilir eskisi kadar ciddiyeti kalmadı diyorum zaten.Eskiden senetle yapılan işlemlere daha ciddi bakılıyordu.Senetle bir iş yapıyorsanız emin olun alacağınız kesin olarak güvence altında değildir.Ayrıca anlattığınız olayda bilmediğiniz şeyler var sanırım.Senedin geçerlilik süresi normalde 3 yıldır.3 yıldan sonra senediniz adi senede dönüşür.Alacaklı borçlu ilişkilerinde de borç 10 yıldan sonra zaman aşımına uğrar.Sizin o dediğiniz 20-30 yıl imkansız görünüyor.İstese bile alamaz.

Benim bahsettiğim senette tarih kısımı yazılı değil o yüzden tutar bir dalı var. Daha geçen aylarda bir firmaya gelen müşteri senetini daha doğru firma senetini verdim..