4bin TL ödemeyi kabul ettiyseniz , zaten suçunuzu kabul etmişiniz.

Araçlarda takip cihazları var. Eğer hız yapmadığınızı biliyorsanız , öncelikle bu bilgileri isteseydiniz. Sonra da polise gidip dolandırıldığınızı anlatsaydınız.

Mahkeme vs derken 1 kuruş para ödemezdiniz.


Yaptığınız tamamen kazıklanmak.