4bin TL ödemeyi kabul ettiyseniz , zaten suçunuzu kabul etmişiniz.
Araçlarda takip cihazları var. Eğer hız yapmadığınızı biliyorsanız , öncelikle bu bilgileri isteseydiniz. Sonra da polise gidip dolandırıldığınızı anlatsaydınız.
Mahkeme vs derken 1 kuruş para ödemezdiniz.
Yaptığınız tamamen kazıklanmak.