Öncelikle geçmiş olsun. Bireysel rent a car'larla çalışmak her zaman sıkıntılı ve problemlidir. Ölü motorun tarafınıza bilinçli bir şekilde verildiğine bile inanabilirim. Araç kiralama konusunda köklü firmalar Avis gibi firmalarla çalışmanızı öneririm. Hepsi demek etik olmasa da %98'i soyguncudur.