4 bin lira ödeyip senetleri az önce aldım. dediğim şekilde de bir belge imzalattım. Bu belgenin geçerliliği var mı bilmiyorum. ibraname şeklinde internetten araştırdım ve imza attırdım. sözleşmeleri veremeyeceklerini söylediler trafik cezası gelirse cebimden mi ödeyeceğim diyor. sanki arabayı kullanabildikte cezası gelecek.. bununla atlattım, nasıl yaptım böyle bir aptallığı bilmiyorum. inanamıyorum kendime.. ama ben kendimden eminim kendimden şüphede etmiyorum. eğer bir kuruş hakkım geçti ise çoluğundan çocuğundan fitil fitil çıkartsın güzel Allah'ım ..
Kurumsal bir firmadan mı kiraladınız aracı, yoksa kenar mahalle kiralama işi yapanlardan mı ?