• 01-06-2016, 00:17:27
    #10
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel Olsun Devlet Olsun Genel Olarak Bahsediyorum.Ben Hiç Memnun Değilim.Hep Sıkıntı Çıkıyor.2 Saatte Halledebileceğimiz İşi Çalışanların İşgüzarlığı İçin 4 Gündür Uğraşıyoruz.Misal Geçen Babamı Hastaneye Götürdüm,Tomografi Çekilcek.Sabahın 6 Sında Gelin Dediler.Sabah Aceleyle Çıktık Barkodu Almayı Unutmusum.Güvenliğe Soruyorum,Doktor Geldimi Yok Gelmedi.Bekle Bekle Bi Bakayım Dedim Meğerse Doktor İçerdeymiş.Doktora Barkodu Unuttuğumu Tomografi Çekebilecekmi Yoksa Gidip Barkodumu Evden Almam Gereklimi Diye Sorayım Dedim.Sabahın 6sı Sormaz Olaydım Adam Alakasız Şekilde Bi Bağırmaya Başladı Sabah Uyku Sersemliği Nutkum Tutuldu,Sesim Dahi Çıkmadı.Doktor Öyle Bağırdıki Tüm Hastane Bize Bakıyor.Sadece Sorduğum Barkodumu Evde Unuttum Napalım Dedim.Adam Bana Hem Barkodunu Kaybetmişşin Hemde Üsteliyon Falan,Niye Bağırdı Hala Anlamış Değilim.Her Hastane İle İşim OIduğunda Bu Tarz Sorunlar Yaşıyorum.Personellerin Bu Tutumları Sadece Bana Karşımı Yoksa Sizde Sorun Yaşıyormusunuz? ALLAH'a Şükür Benim Hastaneye İşim Düşmüyor.İşte Babayı,Çoluk Cocuk İçin Gidiyoruz.Sizinde Düşünleri Almak İstedim.
    Hiç düşünmeden bimerre ve sağlık bakanlığına mail ile şikayet edin bimer geri dönüş bile yapıyor..Hatta güzelçe anlatın bu şahıs hastalarını sözlü şiddete mahruz bırakıyor sözlü tacize tabi tutuyor diye..Artık hatta bende gizli düyme kameralarla gidicem devlet binalarına o seviyeye geldim flash bellek gibi birşey.. hep pislik bir tip çıkıyorkamu kurumlarında kanıtlı şikayet edersen soruşturma açıyorlar
  • 01-06-2016, 00:23:23
    #11
    Clockworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç düşünmeden bimerre ve sağlık bakanlığına mail ile şikayet edin bimer geri dönüş bile yapıyor..Hatta güzelçe anlatın bu şahıs hastalarını sözlü şiddete mahruz bırakıyor sözlü tacize tabi tutuyor diye..Artık hatta bende gizli düyme kameralarla gidicem devlet binalarına o seviyeye geldim flash bellek gibi birşey.. hep pislik bir tip çıkıyorkamu kurumlarında kanıtlı şikayet edersen soruşturma açıyorlar
    Haklısın Kardeşim Bende Öyle Yapmayı Planlıyorum.Yalnız Olmadığıma Sevindim.İlk Konudaki Doktoru Şikayet Etmeyi Planladım İsmini Falan Aldım Araya Başka Şeyler Girdi Unuttum.Şimdiki Aklım Olsa Direk Bimere Şikayet Ederdim.Gerçekten Etkili Birimlerden Biri.
  • 01-06-2016, 00:28:18
    #12
    Arkadaşım hemşire bi konu anlattı bi hastayla ilgileniyormuşdu adam çok ağrısı varmış falan buda adama baya ilgi göstermiş ağrılar dinmemiş gitmiş oda da herkes makara yapıyor sormuş ne yapamalıym adam çok acı cekiyor demiş benim arkadaşa güllmüşler hayırdır akraban mı demişler düşünün artık böyle lanet insanlar çok

    D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 01-06-2016, 00:28:46
    #13
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel Olsun Devlet Olsun Genel Olarak Bahsediyorum.Ben Hiç Memnun Değilim.Hep Sıkıntı Çıkıyor.2 Saatte Halledebileceğimiz İşi Çalışanların İşgüzarlığı İçin 4 Gündür Uğraşıyoruz.Misal Geçen Babamı Hastaneye Götürdüm,Tomografi Çekilcek.Sabahın 6 Sında Gelin Dediler.Sabah Aceleyle Çıktık Barkodu Almayı Unutmusum.Güvenliğe Soruyorum,Doktor Geldimi Yok Gelmedi.Bekle Bekle Bi Bakayım Dedim Meğerse Doktor İçerdeymiş.Doktora Barkodu Unuttuğumu Tomografi Çekebilecekmi Yoksa Gidip Barkodumu Evden Almam Gereklimi Diye Sorayım Dedim.Sabahın 6sı Sormaz Olaydım Adam Alakasız Şekilde Bi Bağırmaya Başladı Sabah Uyku Sersemliği Nutkum Tutuldu,Sesim Dahi Çıkmadı.Doktor Öyle Bağırdıki Tüm Hastane Bize Bakıyor.Sadece Sorduğum Barkodumu Evde Unuttum Napalım Dedim.Adam Bana Hem Barkodunu Kaybetmişşin Hemde Üsteliyon Falan,Niye Bağırdı Hala Anlamış Değilim.Her Hastane İle İşim OIduğunda Bu Tarz Sorunlar Yaşıyorum.Personellerin Bu Tutumları Sadece Bana Karşımı Yoksa Sizde Sorun Yaşıyormusunuz? ALLAH'a Şükür Benim Hastaneye İşim Düşmüyor.İşte Babayı,Çoluk Cocuk İçin Gidiyoruz.Sizinde Düşünleri Almak İstedim.
    Hocam ecile gittim damar yolu açıldı
    1.de açamedılar 2.de açtılar iki kere deldiler.
    2.iğne vurduler kalcedan soldan vurduler damara geldimer dedi geri çekti (hayla sızlıyor) soldan vurdu.

    Özetle 4 kere deldiler hocam beni.

    İşin velhasılı çok ilgisizler ve öğrencilere yaptırıyırlar genelde onlerda senin üzerinde deneyince büyük tehlike.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 01-06-2016, 00:32:53
    #14
    HidrojenWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ecile gittim damar yolu açıldı
    1.de açamedılar 2.de açtılar iki kere deldiler.
    2.iğne vurduler kalcedan soldan vurduler damara geldimer dedi geri çekti (hayla sızlıyor) soldan vurdu.

    Özetle 4 kere deldiler hocam beni.

    İşin velhasılı çok ilgisizler ve öğrencilere yaptırıyırlar genelde onlerda senin üzerinde deneyince büyük tehlike.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Haklısın Hocam Geçen Haydarpaşa Numuneye Gittim.Nöroloji Katı Okul Kantini Gibiydi.Tezgahların Üstüne 10,15 Stajyer Çıkmış Lak Lak Yapıyorlardı.İşide Bilmiyorlar.Ne Olucak Bu Kurumlar Allah Sonumuzu Hayır Etsin.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:32:53 -->-> Daha önceki mesaj 00:31:35 --

    bigboss01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım hemşire bi konu anlattı bi hastayla ilgileniyormuşdu adam çok ağrısı varmış falan buda adama baya ilgi göstermiş ağrılar dinmemiş gitmiş oda da herkes makara yapıyor sormuş ne yapamalıym adam çok acı cekiyor demiş benim arkadaşa güllmüşler hayırdır akraban mı demişler düşünün artık böyle lanet insanlar çok

    D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Bende Onu Anlatmaya Çalışıyorum Üstte Hala Onlarda Çok Çalışıyor Haklılar Tarzında Yorum Yapılıyor.Zaten Tanıdık Oldumu Hastanede Sırtın Yere Gelmez.
  • 01-06-2016, 02:43:27
    #15
    Hepsi olmasada %60'ı artist, havalı. Birşey soruyorsun yüzüne bile bakmıyorlar doğru düzgün. Yüzüne bakmayı geç, iki laf etmeye eriniyorlar. Özeldekilerde, devlettekilerde hepsi aynı. Sanki bedavaya çalışıyorlar orada.
  • 01-06-2016, 11:26:28
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Genelleme yapmak doğru olmaz. Lakin ne zaman hastaneye işim düşse hep bir sorun çıkar. Gidersin işten izin alırsın, mhrs den randevu alırsın saat 9'a gidersin doktor hala odasında yok. Gitmiş hemşirelerle kahvaltı ediyor. Gidip diyince saat kaç oldu işinin başına geç diye direk sana sert çıkıyor. Bekleyeceksin diye. Ya sen ne biçim konuşuyorsun hasta hakkı vb diye başlayınca da güvenlik çağırıyor. Birde o kadar hasta bunu bekliyor diğer hastalarda sana hiç destek çıkmıyor haklısın felan vb. hepsi doktordan tarafmış gibi izlemekle yetiniyorlar. Biz çok değişik bir toplumuz. Doktorun orda bize hizmet vermek için olduğunu bir kabullenemedik. Bunlarda bunu kullanarak sefa sürüyorlar..
  • 02-06-2016, 21:38:07
    #17
    Devlet hastanesi,vergi dairesi,hükümet konağı,belediye böyle yerlerde çalışan arkadaşlar vardır bu forumda mutlaka beni yanlış anlamasınlar ama ben bu devlet dairelerine ne zaman gitsem çalışanların rahatlığı sebebiyle kavga ediyorum. Bir de artık nasıl torpille girdiyse dediğim bankacılar var onları da unutmayayım.
  • 03-06-2016, 12:45:59
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende hiç birisinden memnun değilim. Hepsinin suratından düşen bin parça. Hepsinde bi ego bi kendini beğenmişlik.