Konu
Hastane Personelleri Hakında Ne Düşünüyorsunuz?
03-06-2016, 12:45:59
#18
Deablone
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bende hiç birisinden memnun değilim. Hepsinin suratından düşen bin parça. Hepsinde bi ego bi kendini beğenmişlik.