Devlet hastanesi,vergi dairesi,hükümet konağı,belediye böyle yerlerde çalışan arkadaşlar vardır bu forumda mutlaka beni yanlış anlamasınlar ama ben bu devlet dairelerine ne zaman gitsem çalışanların rahatlığı sebebiyle kavga ediyorum. Bir de artık nasıl torpille girdiyse dediğim bankacılar var onları da unutmayayım.