Hiç düşünmeden bimerre ve sağlık bakanlığına mail ile şikayet edin bimer geri dönüş bile yapıyor..Hatta güzelçe anlatın bu şahıs hastalarını sözlü şiddete mahruz bırakıyor sözlü tacize tabi tutuyor diye..Artık hatta bende gizli düyme kameralarla gidicem devlet binalarına o seviyeye geldim flash bellek gibi birşey.. hep pislik bir tip çıkıyorkamu kurumlarında kanıtlı şikayet edersen soruşturma açıyorlar
Haklısın Kardeşim Bende Öyle Yapmayı Planlıyorum.Yalnız Olmadığıma Sevindim.İlk Konudaki Doktoru Şikayet Etmeyi Planladım İsmini Falan Aldım Araya Başka Şeyler Girdi Unuttum.Şimdiki Aklım Olsa Direk Bimere Şikayet Ederdim.Gerçekten Etkili Birimlerden Biri.