• 31-05-2016, 21:48:11
    #1
    Özel Olsun Devlet Olsun Genel Olarak Bahsediyorum.Ben Hiç Memnun Değilim.Hep Sıkıntı Çıkıyor.2 Saatte Halledebileceğimiz İşi Çalışanların İşgüzarlığı İçin 4 Gündür Uğraşıyoruz.Misal Geçen Babamı Hastaneye Götürdüm,Tomografi Çekilcek.Sabahın 6 Sında Gelin Dediler.Sabah Aceleyle Çıktık Barkodu Almayı Unutmusum.Güvenliğe Soruyorum,Doktor Geldimi Yok Gelmedi.Bekle Bekle Bi Bakayım Dedim Meğerse Doktor İçerdeymiş.Doktora Barkodu Unuttuğumu Tomografi Çekebilecekmi Yoksa Gidip Barkodumu Evden Almam Gereklimi Diye Sorayım Dedim.Sabahın 6sı Sormaz Olaydım Adam Alakasız Şekilde Bi Bağırmaya Başladı Sabah Uyku Sersemliği Nutkum Tutuldu,Sesim Dahi Çıkmadı.Doktor Öyle Bağırdıki Tüm Hastane Bize Bakıyor.Sadece Sorduğum Barkodumu Evde Unuttum Napalım Dedim.Adam Bana Hem Barkodunu Kaybetmişşin Hemde Üsteliyon Falan,Niye Bağırdı Hala Anlamış Değilim.Her Hastane İle İşim OIduğunda Bu Tarz Sorunlar Yaşıyorum.Personellerin Bu Tutumları Sadece Bana Karşımı Yoksa Sizde Sorun Yaşıyormusunuz? ALLAH'a Şükür Benim Hastaneye İşim Düşmüyor.İşte Babayı,Çoluk Cocuk İçin Gidiyoruz.Sizinde Düşünleri Almak İstedim.
  • 31-05-2016, 22:01:19
    #2
    Vuramadın mı ağzının üzerine?
  • 31-05-2016, 22:03:19
    #3
    netkoLiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vuramadın mı ağzının üzerine?
    Şiddet Yanlısı Bir İnsan Değilim Hocam,Karşımdaki Dövebileceğim Bir İnsan Olsa Bile Ya Sabır Çeker Geçerim.
  • 31-05-2016, 22:10:48
    #4
    Allah doktorunda insaflısına düşürsün. Doktor sıfatını almış ama insan olamamış, para hırsıyla iş yapan, insanın en zor anında dini kitabı para olmuş zavallılarla karşılaştırmasın. O yüzden doktorluğuna değil insanlığına saygı duyarım her zaman.
  • 31-05-2016, 23:13:16
    #5
    Bence ne olursa olsun doktorlar alttan alınmalıdır. Belkide sizden önce bir hastası vefat etmiştir veya yaralı bir çocuk hastaya bakmıştır. 1 damla kan bile insanın piskolojisini bozmaya yeter. Gerçekten kutsal bi meslekleri var.
  • 31-05-2016, 23:31:57
    #6
    Direkt olarak hasta tarafından bakarsak olaya doktorları sağlık çalışanlarını kaldır çöpe at diye düşünebiliriz. Ancak bir de sağlık çalışanları tarafından bakarsak olaya durum çok farklı. Aşırı şekilde iş yoğunlukları var. Ayrıca mesai kavramları tam olarak yok genelde 9 da gelirler 3 4 te giderler diye biliriz ancak acil bir vaka olduğu durumda gece 3 5 fark etmez evden çıkar gelirler. Gece yarısı eve döndüklerinde acil bir vaka daha geldi mi tekrar hastaneye giderler. Nöbetçi yok mu hastanede diyenler olabilir bütün bölümlerden nöbetçi kalmıyor... Yine başka bir sıkıntı da bazı doktorların yumuşak davranması bazılarının sert davranması... Aynı şekilde bazı hastalar veya hasta yakınları doktorlara öyle bir davranıp azarlıyor ki bu da içinden çıkılmaz bir duruma sokuyor olayı. Damar yolunu kolumdan çıkarırken kolumu çok acıttı diye doktora saldıranı mı istersin? Acilde doktorun gelmesini beklerken nerde kaldı bu doktor diye hemşireye güvenliklere saldıran mı istersin? Sorunun çözümü için biraz empati ve sabır gerek
  • 31-05-2016, 23:49:39
    #7
    erayaktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence ne olursa olsun doktorlar alttan alınmalıdır. Belkide sizden önce bir hastası vefat etmiştir veya yaralı bir çocuk hastaya bakmıştır. 1 damla kan bile insanın piskolojisini bozmaya yeter. Gerçekten kutsal bi meslekleri var.
    Altı Üstü Ultrasonografi Doktoru Hocam.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:49:39 -->-> Daha önceki mesaj 23:44:55 --

    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direkt olarak hasta tarafından bakarsak olaya doktorları sağlık çalışanlarını kaldır çöpe at diye düşünebiliriz. Ancak bir de sağlık çalışanları tarafından bakarsak olaya durum çok farklı. Aşırı şekilde iş yoğunlukları var. Ayrıca mesai kavramları tam olarak yok genelde 9 da gelirler 3 4 te giderler diye biliriz ancak acil bir vaka olduğu durumda gece 3 5 fark etmez evden çıkar gelirler. Gece yarısı eve döndüklerinde acil bir vaka daha geldi mi tekrar hastaneye giderler. Nöbetçi yok mu hastanede diyenler olabilir bütün bölümlerden nöbetçi kalmıyor... Yine başka bir sıkıntı da bazı doktorların yumuşak davranması bazılarının sert davranması... Aynı şekilde bazı hastalar veya hasta yakınları doktorlara öyle bir davranıp azarlıyor ki bu da içinden çıkılmaz bir duruma sokuyor olayı. Damar yolunu kolumdan çıkarırken kolumu çok acıttı diye doktora saldıranı mı istersin? Acilde doktorun gelmesini beklerken nerde kaldı bu doktor diye hemşireye güvenliklere saldıran mı istersin? Sorunun çözümü için biraz empati ve sabır gerek
    Zaten Hocam Hep İyi Niyetimden Kaybediyorum.O Anlattığınız Tarzda İnsan Olsam.(Damarı Bulamadı Diye Saldıran,Doktora Bağıran Vs.)Bu Tarz Hareketlerde Bulunsam Karşıdaki İnsanda Sesini Çıkaramıcak..Karşında Sana Hakaret Etmeyen Bir İnsan Varken Sen Hangi Hakla O İnsana Bağırırsınki? Misal Bende Şoförüm Bir Önceki Araç Sürücüsüne Sinirlendim.Rastgele Yanımdan Geçen Birini Araçtan İndireyim,Döveyim.Mantıklı Bir Hareketmi Olur?
  • 31-05-2016, 23:49:40
    #8
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altı Üstü Ultrasonografi Doktoru Hocam.
    Kişisel, Ailevi sıkıntıları olabilir. Veya karakteri de bozuk olabilir. Alttan almaktan başka yapacak birşey yok malesef hocam.
  • 31-05-2016, 23:51:38
    #9
    Özel hastanelerde genelde para verdiğin ve ticarethane görevini üstlenmiş oldukları için müşteri memnuniyeti ve gülen yüz ile karşılama gibi geri dönüşler alıyorum.
    Devlet hastanelerinde ise genelde herkes yoğun bir şekilde çalışıyor ve işini yapıyor. Onlar da haklı yapacak bir şey yok.