Özel hastanelerde genelde para verdiğin ve ticarethane görevini üstlenmiş oldukları için müşteri memnuniyeti ve gülen yüz ile karşılama gibi geri dönüşler alıyorum.
Devlet hastanelerinde ise genelde herkes yoğun bir şekilde çalışıyor ve işini yapıyor. Onlar da haklı yapacak bir şey yok.