Özel Olsun Devlet Olsun Genel Olarak Bahsediyorum.Ben Hiç Memnun Değilim.Hep Sıkıntı Çıkıyor.2 Saatte Halledebileceğimiz İşi Çalışanların İşgüzarlığı İçin 4 Gündür Uğraşıyoruz.Misal Geçen Babamı Hastaneye Götürdüm,Tomografi Çekilcek.Sabahın 6 Sında Gelin Dediler.Sabah Aceleyle Çıktık Barkodu Almayı Unutmusum.Güvenliğe Soruyorum,Doktor Geldimi Yok Gelmedi.Bekle Bekle Bi Bakayım Dedim Meğerse Doktor İçerdeymiş.Doktora Barkodu Unuttuğumu Tomografi Çekebilecekmi Yoksa Gidip Barkodumu Evden Almam Gereklimi Diye Sorayım Dedim.Sabahın 6sı Sormaz Olaydım Adam Alakasız Şekilde Bi Bağırmaya Başladı Sabah Uyku Sersemliği Nutkum Tutuldu,Sesim Dahi Çıkmadı.Doktor Öyle Bağırdıki Tüm Hastane Bize Bakıyor.Sadece Sorduğum Barkodumu Evde Unuttum Napalım Dedim.Adam Bana Hem Barkodunu Kaybetmişşin Hemde Üsteliyon Falan,Niye Bağırdı Hala Anlamış Değilim.Her Hastane İle İşim OIduğunda Bu Tarz Sorunlar Yaşıyorum.Personellerin Bu Tutumları Sadece Bana Karşımı Yoksa Sizde Sorun Yaşıyormusunuz? ALLAH'a Şükür Benim Hastaneye İşim Düşmüyor.İşte Babayı,Çoluk Cocuk İçin Gidiyoruz.Sizinde Düşünleri Almak İstedim.