Bence ne olursa olsun doktorlar alttan alınmalıdır. Belkide sizden önce bir hastası vefat etmiştir veya yaralı bir çocuk hastaya bakmıştır. 1 damla kan bile insanın piskolojisini bozmaya yeter. Gerçekten kutsal bi meslekleri var.