Genelleme yapmak doğru olmaz. Lakin ne zaman hastaneye işim düşse hep bir sorun çıkar. Gidersin işten izin alırsın, mhrs den randevu alırsın saat 9'a gidersin doktor hala odasında yok. Gitmiş hemşirelerle kahvaltı ediyor. Gidip diyince saat kaç oldu işinin başına geç diye direk sana sert çıkıyor. Bekleyeceksin diye. Ya sen ne biçim konuşuyorsun hasta hakkı vb diye başlayınca da güvenlik çağırıyor. Birde o kadar hasta bunu bekliyor diğer hastalarda sana hiç destek çıkmıyor haklısın felan vb. hepsi doktordan tarafmış gibi izlemekle yetiniyorlar. Biz çok değişik bir toplumuz. Doktorun orda bize hizmet vermek için olduğunu bir kabullenemedik. Bunlarda bunu kullanarak sefa sürüyorlar..