Hepsi olmasada %60'ı artist, havalı. Birşey soruyorsun yüzüne bile bakmıyorlar doğru düzgün. Yüzüne bakmayı geç, iki laf etmeye eriniyorlar. Özeldekilerde, devlettekilerde hepsi aynı. Sanki bedavaya çalışıyorlar orada.