• 11-04-2016, 12:52:09
    #19
    Konuyu okuyan ekşi yazarları muhtemelen bi taraflarıyla gülüyordur sizlere. Çok kanınıza dokunuyorsa girmeyin beyler, niye bu kadar içerlediniz? Emin olun oradaki birçok adam sizlerden katbekat vatanını düşünüyordur. Sizler bu vatan için ne yaptınız acaba?

    Ha birde yukarıdaki şahsın mesajında şöyle bir ibare var: "Haşa akplisin anan avradın kalmaz."

    Hatırlarsanız vatandaşa "hadi ananı al git" diyen bir başbakan vardı. Geniş koltuklarında yerleri rahat elbette, vatandaş neler çekiyor umurlarında değil. Gerçi Sabah Gazetesi okuyup, A Haber izleyen adamlarla laf dalaşına girilemez ama neyse.
  • 11-04-2016, 13:28:25
    #20
    Herhalde yerli diye kopya arabayı millete gagalamaya çalışan sivri zekalılara hayır dedikleri içindir. Kimse merak etmesin bu ülkede TÜRK' lükten rahatsız olanları biz çok iyi biliyoruz. Anayasadan TÜRK ibaresini, devlet kurumlarındaki T.C. yazısını kaldırmaya çalışan, bu vatanı kuran ATATÜRK' e "ayyaş" , şehite "Kelle", şehit babasına "Karaktersiz" diyenleride bizler çok iyi biliyoruz......!

    "Yasama, Yürütme, Yargı hepsi bizde" diyenleri, işine gelince Demokrasi, işlerine gelmeyince "Paralelci" olanları çok ama çokkkkkk iyi biliyoruz.

    Siz rahat olun.
  • 11-04-2016, 14:16:55
    #21
    Tolkien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu okuyan ekşi yazarları muhtemelen bi taraflarıyla gülüyordur sizlere. Çok kanınıza dokunuyorsa girmeyin beyler, niye bu kadar içerlediniz? Emin olun oradaki birçok adam sizlerden katbekat vatanını düşünüyordur. Sizler bu vatan için ne yaptınız acaba?

    Ha birde yukarıdaki şahsın mesajında şöyle bir ibare var: "Haşa akplisin anan avradın kalmaz."

    Hatırlarsanız vatandaşa "hadi ananı al git" diyen bir başbakan vardı. Geniş koltuklarında yerleri rahat elbette, vatandaş neler çekiyor umurlarında değil. Gerçi Sabah Gazetesi okuyup, A Haber izleyen adamlarla laf dalaşına girilemez ama neyse.
    Yanlışı yanlışla cevap vermek mi gerekir.Rte insanları kutuplaştırıyor diye sallayanlar şimdi aynısını yapıyorça haber sabah yandaşsa sözcü ne oluyor demokrasinin sözcüsümü oluyor hürriyet basın neferi mi t24 diken okuyan sözde "halkçılar" mı oluyor Sizin mahallenizi biri eleştirdi mi tamam en küfürlü laflar ona gider.Dün tolga zengin bir kaç kelam etti diye "büyük atar" oldu.Adam resmen başarısızlığının üstünü örtüyor yıllardan beri hamaset tribünlere oynama.Emin olun bu tarz olay "jet fadıl" ın yakalanıp "bana paralel komple kurdu" demesi kadar ilginç.Benim doğrularım en doğru diye ortaya çıkıyorsun (ekşiçiler) , öteki mahalleden farkı yok.Burada hiç bir ideolojinin "izm" peşinden takılmayan bir kaç insandan biriyim.Bunları yazdığım için "fiş"leme yapılıyor.Gerçi yılmaz özdili "elit" sanan ama aslında dinç bilginin şöförünün "oğlu" olduğunu bilmeyen bir sürü 90 nesli var Ekşi 5 sene önce daha iyi bir yerdi.Bügün passolig almıyorsam sebebi entryleriyle mantıklı mantıklı açıklayanlardır.Ama 1 seneden sonra vadofone arena açılacak diye "grev" kırıcıları dolu sözlük.Hangi davasına sahip çıkan bir platform var ki.
  • 11-04-2016, 14:18:13
    #22
    Yaklaşık 4 yıldır ekşi sözlükte yazarım. İyi ki yazar olmuşum bu 4 yıl içinde bana kattığı şeyleri say say bitmez. Kimse zorla ekşiye girin demiyor arkadaşlar, girmezsiniz olur biter.

    Hep sizin hoşunuza gidilenler, hep istedikleriniz söylensin istiyorsunuz ama öyle bir dünya yok.

    İyi ki ekşi var, her türlü bilgi yardımlaşma konusunda tek geçebileceğim site.
  • 11-04-2016, 14:45:27
    #23
    Tolkien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu okuyan ekşi yazarları muhtemelen bi taraflarıyla gülüyordur sizlere. Çok kanınıza dokunuyorsa girmeyin beyler, niye bu kadar içerlediniz? Emin olun oradaki birçok adam sizlerden katbekat vatanını düşünüyordur. Sizler bu vatan için ne yaptınız acaba?

    Ha birde yukarıdaki şahsın mesajında şöyle bir ibare var: "Haşa akplisin anan avradın kalmaz."

    Hatırlarsanız vatandaşa "hadi ananı al git" diyen bir başbakan vardı. Geniş koltuklarında yerleri rahat elbette, vatandaş neler çekiyor umurlarında değil. Gerçi Sabah Gazetesi okuyup, A Haber izleyen adamlarla laf dalaşına girilemez ama neyse.
    Normalde ben böyle şeylere cevap vermez münakaşaya girmezdim özgür irade diye insanların eleştirilerine yorum yapmazdım ama bu sözler bile kendinizi üstün görme çabası olarak gösteriliyor orada de da ekinden tutunda herşeye kulp takabiliyor arkadaşlar. Size sorayım siz vatanınız için ne yaptınız oradakileri savunacağınıza kendi yaptıklarınızı paylaşın bizimle örnek teşkil edin. Başkalarının tecrübesiyle ahkam kesmeyin. Dediğiniz yöneticilerin ağızları yokmu başka bi yerleriyle gülüyorlar? Çok ayıp. Vatandaşa "Hadi ananı al git" demiş o vatandaşta bak ona oy vermedi o da bi daha Başbakan olamadı zaten çok büyük kaybetti gitti Cumhurbaşkanı oldu dediği sözden ötürü o makamdan ayrıldı Yapmayın etmeyin eleştirinin dozu olsun lütfen.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:45:27 -->-> Daha önceki mesaj 14:41:03 --

    CemistBond007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde ben böyle şeylere cevap vermez münakaşaya girmezdim özgür irade diye insanların eleştirilerine yorum yapmazdım ama bu sözler bile kendinizi üstün görme çabası olarak gösteriliyor orada de da ekinden tutunda herşeye kulp takabiliyor arkadaşlar. Size sorayım siz vatanınız için ne yaptınız oradakileri savunacağınıza kendi yaptıklarınızı paylaşın bizimle örnek teşkil edin. Başkalarının tecrübesiyle ahkam kesmeyin. Dediğiniz yöneticilerin ağızları yokmu başka bi yerleriyle gülüyorlar? Çok ayıp. Vatandaşa "Hadi ananı al git" demiş o vatandaşta bak ona oy vermedi o da bi daha Başbakan olamadı zaten çok büyük kaybetti gitti Cumhurbaşkanı oldu dediği sözden ötürü o makamdan ayrıldı Yapmayın etmeyin eleştirinin dozu olsun lütfen.
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 4 yıldır ekşi sözlükte yazarım. İyi ki yazar olmuşum bu 4 yıl içinde bana kattığı şeyleri say say bitmez. Kimse zorla ekşiye girin demiyor arkadaşlar, girmezsiniz olur biter.

    Hep sizin hoşunuza gidilenler, hep istedikleriniz söylensin istiyorsunuz ama öyle bir dünya yok.

    İyi ki ekşi var, her türlü bilgi yardımlaşma konusunda tek geçebileceğim site.
    Sizide tebrik ederim okul hayatınızı uzaktan eğitimle 4 yılda başarı ile bitirmişsiniz. Diploma töreninize katılmak isterim
  • 11-04-2016, 15:03:03
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    google dan arattığım bir çok şeyin cevabını ekşide buluyorum. iyi yönleri de var kimine kötü gelen yanları da. sonuç olarak isminden sıra dışı ve normal bir sözlük olmadığı anlaşılıyor. girip girmemek, tercih meselesi. ekşide de sansür çok fazla, en azından el değiştirdikten sonra bu böyle. ayrıca ülkede bir çok basın yayın organının yanlı haber yaptığına ve bir çoğunun da doğru haber yapmasına karşın sansürlendiğini hatırlarsak ekşi gibi platformların gerekliliği kendiliğinden ortaya çıkıyor.
  • 11-04-2016, 17:56:16
    #25
    Ben size burada sövüp , sayacağım , hakkınızda yalan yanlış şeyler yazacağım sizde bir kelime etmeyeceksiniz , sonuçta sizi buraya zorla sokup okutmuyorum . Bak sizin zihniyetiniz aynen bu , istediğinizi yapacaksınız ama kimse ne eleştirecek nede karşılık verecek . Öyle bir dünya yok , var diyen varsa kim olduğunu açıklasın bende her sayfa bu kişi böyledir şöyledir yazayım bakayım ne kadar dayanacak karşılık vermeden.

    Ayrıca bende ekşiden bir çok konuda faydalanıyorum , ben gelip de buraya komple ekşi kötüdür demiyorum. Ama gelip Uzay Ajansını Uzay İstasyonu diye çevirip dalga geçen , hakaret eden zihniyet eleştiri , tartışma peşinde olduğuna ben inanmıyorum , bu bana göre tamamiyle kör kütük saldırıdır.

    Şunu da söyleyeyim ben ekşiyede girerim , sabaha da girerim , sözcüye de girerim , farklı her kaynağa bakarım . Tek tip kaynak okuyup buraya gelip yerli araç tamamiyle çalıntı falan yazıp komik duruma düşmem.
  • 11-04-2016, 21:56:14
    #26
    Keşke şu forumdan başlamak üzere toplumun tamamına ekşicilerin bilincinin yarısının yarısını katabilseydik, ya da zorla zerk etseydik. Daha yaşanabilir bir Türkiye olurduk emin olun.
  • 11-04-2016, 21:59:44
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Tolkien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu okuyan ekşi yazarları muhtemelen bi taraflarıyla gülüyordur sizlere. Çok kanınıza dokunuyorsa girmeyin beyler, niye bu kadar içerlediniz? Emin olun oradaki birçok adam sizlerden katbekat vatanını düşünüyordur. Sizler bu vatan için ne yaptınız acaba?

    Ha birde yukarıdaki şahsın mesajında şöyle bir ibare var: "Haşa akplisin anan avradın kalmaz."

    Hatırlarsanız vatandaşa "hadi ananı al git" diyen bir başbakan vardı. Geniş koltuklarında yerleri rahat elbette, vatandaş neler çekiyor umurlarında değil. Gerçi Sabah Gazetesi okuyup, A Haber izleyen adamlarla laf dalaşına girilemez ama neyse.
    a haberde izlerim cnn'ide izlerim senin haddine değil haddini bil hadsiz.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:59:44 -->-> Daha önceki mesaj 21:58:59 --

    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke şu forumdan başlamak üzere toplumun tamamına ekşicilerin bilincinin yarısının yarısını katabilseydik, ya da zorla zerk etseydik. Daha yaşanabilir bir Türkiye olurduk emin olun.
    keşke bizdeki beynin 10/1'i sizde olsa.