Konuyu okuyan ekşi yazarları muhtemelen bi taraflarıyla gülüyordur sizlere. Çok kanınıza dokunuyorsa girmeyin beyler, niye bu kadar içerlediniz? Emin olun oradaki birçok adam sizlerden katbekat vatanını düşünüyordur. Sizler bu vatan için ne yaptınız acaba?

Ha birde yukarıdaki şahsın mesajında şöyle bir ibare var: "Haşa akplisin anan avradın kalmaz."

Hatırlarsanız vatandaşa "hadi ananı al git" diyen bir başbakan vardı. Geniş koltuklarında yerleri rahat elbette, vatandaş neler çekiyor umurlarında değil. Gerçi Sabah Gazetesi okuyup, A Haber izleyen adamlarla laf dalaşına girilemez ama neyse.