Tolkien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu okuyan ekşi yazarları muhtemelen bi taraflarıyla gülüyordur sizlere. Çok kanınıza dokunuyorsa girmeyin beyler, niye bu kadar içerlediniz? Emin olun oradaki birçok adam sizlerden katbekat vatanını düşünüyordur. Sizler bu vatan için ne yaptınız acaba?

Ha birde yukarıdaki şahsın mesajında şöyle bir ibare var: "Haşa akplisin anan avradın kalmaz."

Hatırlarsanız vatandaşa "hadi ananı al git" diyen bir başbakan vardı. Geniş koltuklarında yerleri rahat elbette, vatandaş neler çekiyor umurlarında değil. Gerçi Sabah Gazetesi okuyup, A Haber izleyen adamlarla laf dalaşına girilemez ama neyse.
Normalde ben böyle şeylere cevap vermez münakaşaya girmezdim özgür irade diye insanların eleştirilerine yorum yapmazdım ama bu sözler bile kendinizi üstün görme çabası olarak gösteriliyor orada de da ekinden tutunda herşeye kulp takabiliyor arkadaşlar. Size sorayım siz vatanınız için ne yaptınız oradakileri savunacağınıza kendi yaptıklarınızı paylaşın bizimle örnek teşkil edin. Başkalarının tecrübesiyle ahkam kesmeyin. Dediğiniz yöneticilerin ağızları yokmu başka bi yerleriyle gülüyorlar? Çok ayıp. Vatandaşa "Hadi ananı al git" demiş o vatandaşta bak ona oy vermedi o da bi daha Başbakan olamadı zaten çok büyük kaybetti gitti Cumhurbaşkanı oldu dediği sözden ötürü o makamdan ayrıldı Yapmayın etmeyin eleştirinin dozu olsun lütfen.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:45:27 -->-> Daha önceki mesaj 14:41:03 --

CemistBond007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde ben böyle şeylere cevap vermez münakaşaya girmezdim özgür irade diye insanların eleştirilerine yorum yapmazdım ama bu sözler bile kendinizi üstün görme çabası olarak gösteriliyor orada de da ekinden tutunda herşeye kulp takabiliyor arkadaşlar. Size sorayım siz vatanınız için ne yaptınız oradakileri savunacağınıza kendi yaptıklarınızı paylaşın bizimle örnek teşkil edin. Başkalarının tecrübesiyle ahkam kesmeyin. Dediğiniz yöneticilerin ağızları yokmu başka bi yerleriyle gülüyorlar? Çok ayıp. Vatandaşa "Hadi ananı al git" demiş o vatandaşta bak ona oy vermedi o da bi daha Başbakan olamadı zaten çok büyük kaybetti gitti Cumhurbaşkanı oldu dediği sözden ötürü o makamdan ayrıldı Yapmayın etmeyin eleştirinin dozu olsun lütfen.
WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaklaşık 4 yıldır ekşi sözlükte yazarım. İyi ki yazar olmuşum bu 4 yıl içinde bana kattığı şeyleri say say bitmez. Kimse zorla ekşiye girin demiyor arkadaşlar, girmezsiniz olur biter.

Hep sizin hoşunuza gidilenler, hep istedikleriniz söylensin istiyorsunuz ama öyle bir dünya yok.

İyi ki ekşi var, her türlü bilgi yardımlaşma konusunda tek geçebileceğim site.
Sizide tebrik ederim okul hayatınızı uzaktan eğitimle 4 yılda başarı ile bitirmişsiniz. Diploma töreninize katılmak isterim