Yaklaşık 4 yıldır ekşi sözlükte yazarım. İyi ki yazar olmuşum bu 4 yıl içinde bana kattığı şeyleri say say bitmez. Kimse zorla ekşiye girin demiyor arkadaşlar, girmezsiniz olur biter.

Hep sizin hoşunuza gidilenler, hep istedikleriniz söylensin istiyorsunuz ama öyle bir dünya yok.

İyi ki ekşi var, her türlü bilgi yardımlaşma konusunda tek geçebileceğim site.