Herhalde yerli diye kopya arabayı millete gagalamaya çalışan sivri zekalılara hayır dedikleri içindir. Kimse merak etmesin bu ülkede TÜRK' lükten rahatsız olanları biz çok iyi biliyoruz. Anayasadan TÜRK ibaresini, devlet kurumlarındaki T.C. yazısını kaldırmaya çalışan, bu vatanı kuran ATATÜRK' e "ayyaş" , şehite "Kelle", şehit babasına "Karaktersiz" diyenleride bizler çok iyi biliyoruz......!

"Yasama, Yürütme, Yargı hepsi bizde" diyenleri, işine gelince Demokrasi, işlerine gelmeyince "Paralelci" olanları çok ama çokkkkkk iyi biliyoruz.

Siz rahat olun.