google dan arattığım bir çok şeyin cevabını ekşide buluyorum. iyi yönleri de var kimine kötü gelen yanları da. sonuç olarak isminden sıra dışı ve normal bir sözlük olmadığı anlaşılıyor. girip girmemek, tercih meselesi. ekşide de sansür çok fazla, en azından el değiştirdikten sonra bu böyle. ayrıca ülkede bir çok basın yayın organının yanlı haber yaptığına ve bir çoğunun da doğru haber yapmasına karşın sansürlendiğini hatırlarsak ekşi gibi platformların gerekliliği kendiliğinden ortaya çıkıyor.