Tolkien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu okuyan ekşi yazarları muhtemelen bi taraflarıyla gülüyordur sizlere. Çok kanınıza dokunuyorsa girmeyin beyler, niye bu kadar içerlediniz? Emin olun oradaki birçok adam sizlerden katbekat vatanını düşünüyordur. Sizler bu vatan için ne yaptınız acaba?

Ha birde yukarıdaki şahsın mesajında şöyle bir ibare var: "Haşa akplisin anan avradın kalmaz."

Hatırlarsanız vatandaşa "hadi ananı al git" diyen bir başbakan vardı. Geniş koltuklarında yerleri rahat elbette, vatandaş neler çekiyor umurlarında değil. Gerçi Sabah Gazetesi okuyup, A Haber izleyen adamlarla laf dalaşına girilemez ama neyse.
a haberde izlerim cnn'ide izlerim senin haddine değil haddini bil hadsiz.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:59:44 -->-> Daha önceki mesaj 21:58:59 --

ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke şu forumdan başlamak üzere toplumun tamamına ekşicilerin bilincinin yarısının yarısını katabilseydik, ya da zorla zerk etseydik. Daha yaşanabilir bir Türkiye olurduk emin olun.
keşke bizdeki beynin 10/1'i sizde olsa.