• 07-01-2016, 21:49:09
    #1
    HepsiSosyal.com ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐
    Herkes bir şey söylüyor kimisi 2 yıl boyunca ehliyetli biri yanında olmadan araç süremezsin diyor( ki ne anlamı kaldı o halde)
    Kimisi puan düşük başlıyor diyor herkes bir şey söylüyor..

    Bu konuda gerçekten bilgi sahibi olan arkadaşlar yardımcı olabilirler mi? Stajyer ehliyet tam olarak nedir önceki yıllarda almış kişilere göre dezavantajı nedir?
    Ben bi kaç ay sonra ehliyet aldım diyelim araçla bir yere ya da şehir dışına çıkamayacak mıyım?
  • 07-01-2016, 22:14:41
    #2
    Hocam Detayları Bilmiyorumda,Öyle Saçma Şey Olurmu? Neymiş 2 Sene Yanında Biriyle Sürüceksin İnanmayın Böyle Saçma Şeyleri.
  • 07-01-2016, 22:17:47
    #3
    Burada ki sürücü kursu öyle birşey yok dedi belki de işlerini etkilemesin diye böyle söylüyorda olabilir. Diğer dediği ise bizim 100 puan hakkımızın olduğu stajyer ehliyetlilerin 50 puanının olduğuymuş. Bir diğer özellikte kurslara gelen 600 TL zam.
  • 07-01-2016, 22:47:21
    #4
    Benimde kız kardeşim alıyor. Öğrendiği kadarıyla kesinlikle 2 yıl içinde puanını sıfırlarsa veya şu kadar puanlık ceza alırsa ehliyetine bir süre el konuluyor ama diğer ayrıntıları bilmiyorum.
  • 07-01-2016, 23:46:54
    #5
    HepsiSosyal.com ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Detayları Bilmiyorumda,Öyle Saçma Şey Olurmu? Neymiş 2 Sene Yanında Biriyle Sürüceksin İnanmayın Böyle Saçma Şeyleri.
    Zaten saçma geldiği için bilen arkadaşlardan yardım alayım dedim
    cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada ki sürücü kursu öyle birşey yok dedi belki de işlerini etkilemesin diye böyle söylüyorda olabilir. Diğer dediği ise bizim 100 puan hakkımızın olduğu stajyer ehliyetlilerin 50 puanının olduğuymuş. Bir diğer özellikte kurslara gelen 600 TL zam.
    600tl zam derken hocam?
    Valla ehliyetsiz çıkarım trafiğe daha iyi
    Ipod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde kız kardeşim alıyor. Öğrendiği kadarıyla kesinlikle 2 yıl içinde puanını sıfırlarsa veya şu kadar puanlık ceza alırsa ehliyetine bir süre el konuluyor ama diğer ayrıntıları bilmiyorum.
    Mantıklı geliyor, olabilir.
  • 08-01-2016, 01:47:59
    #6
    Evet, 700 TL olan kurs ücreti 1300 TL oldu.
  • 08-01-2016, 02:15:35
    #7
    benim bildigim sanırım 100 puan veriyorlar 2 yıl içinde bu puanı sıfırlamayacaksınız. sıfırlarsanız alamıyorsunuz ehliyeti
  • 08-01-2016, 06:46:50
    #8
    Ankara'da sürücü kursu sahibi olarak cevaplıyorum.

    Stajyerlik 2 yıl süreyle çıktı. 2 yıl içerisinde 75 ceza puanını dolduran adayların belgeleri iptal olacak, yeniden kursa kayıt olup sınavlara girmesi gerekecek. Stajyerlik sadece bundan ibaret.

    Bunun haricinde kurslara taban fiyat uygulaması geldi, 1200 TL'nin altına kayıt alan kurslara kapama cezası verecekler. Yani bi kurs size bu fiyattan daha az bi rakam söylerse bilin ki dolandırmaya çalışıyodur.

    Eskisi gibi emniyete gidilmeyecek, belgeler evlere kargolanacak. Vs vs herşey değişti yani kursa dair.
  • 08-01-2016, 11:33:43
    #9
    HepsiSosyal.com ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐
    Mysta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara'da sürücü kursu sahibi olarak cevaplıyorum.

    Stajyerlik 2 yıl süreyle çıktı. 2 yıl içerisinde 75 ceza puanını dolduran adayların belgeleri iptal olacak, yeniden kursa kayıt olup sınavlara girmesi gerekecek. Stajyerlik sadece bundan ibaret.

    Bunun haricinde kurslara taban fiyat uygulaması geldi, 1200 TL'nin altına kayıt alan kurslara kapama cezası verecekler. Yani bi kurs size bu fiyattan daha az bi rakam söylerse bilin ki dolandırmaya çalışıyodur.

    Eskisi gibi emniyete gidilmeyecek, belgeler evlere kargolanacak. Vs vs herşey değişti yani kursa dair.
    Yani biz bi kursa minimum 1200tl vericez; ama karakola vs gitmicez. Kurs haricinde ödenen ücretler vardı ortalama 500 vs şimdi artık eve kargolanacak madem o ücretlerde 1200e dahil mi yoksa artık bir ehliyet sahibi olmak ortalama 2.000e mi mâl olacak