Herkes bir şey söylüyor kimisi 2 yıl boyunca ehliyetli biri yanında olmadan araç süremezsin diyor( ki ne anlamı kaldı o halde)
Kimisi puan düşük başlıyor diyor herkes bir şey söylüyor..
Bu konuda gerçekten bilgi sahibi olan arkadaşlar yardımcı olabilirler mi? Stajyer ehliyet tam olarak nedir önceki yıllarda almış kişilere göre dezavantajı nedir?
Ben bi kaç ay sonra ehliyet aldım diyelim araçla bir yere ya da şehir dışına çıkamayacak mıyım?
Tam olarak nedir bu Stajyer Ehliyet?
12
●778
- 07-01-2016, 21:49:09
- 07-01-2016, 23:46:54Zaten saçma geldiği için bilen arkadaşlardan yardım alayım dedimMetins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

600tl zam derken hocam?cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla ehliyetsiz çıkarım trafiğe daha iyi
Mantıklı geliyor, olabilir.Ipod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 08-01-2016, 02:15:35benim bildigim sanırım 100 puan veriyorlar 2 yıl içinde bu puanı sıfırlamayacaksınız. sıfırlarsanız alamıyorsunuz ehliyeti
- 08-01-2016, 06:46:50Ankara'da sürücü kursu sahibi olarak cevaplıyorum.
Stajyerlik 2 yıl süreyle çıktı. 2 yıl içerisinde 75 ceza puanını dolduran adayların belgeleri iptal olacak, yeniden kursa kayıt olup sınavlara girmesi gerekecek. Stajyerlik sadece bundan ibaret.
Bunun haricinde kurslara taban fiyat uygulaması geldi, 1200 TL'nin altına kayıt alan kurslara kapama cezası verecekler. Yani bi kurs size bu fiyattan daha az bi rakam söylerse bilin ki dolandırmaya çalışıyodur.
Eskisi gibi emniyete gidilmeyecek, belgeler evlere kargolanacak. Vs vs herşey değişti yani kursa dair. - 08-01-2016, 11:33:43Yani biz bi kursa minimum 1200tl vericez; ama karakola vs gitmicez. Kurs haricinde ödenen ücretler vardı ortalama 500 vs şimdi artık eve kargolanacak madem o ücretlerde 1200e dahil mi yoksa artık bir ehliyet sahibi olmak ortalama 2.000e mi mâl olacakMysta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

İnanmayın Böyle Saçma Şeyleri.
