Ankara'da sürücü kursu sahibi olarak cevaplıyorum.
Stajyerlik 2 yıl süreyle çıktı. 2 yıl içerisinde 75 ceza puanını dolduran adayların belgeleri iptal olacak, yeniden kursa kayıt olup sınavlara girmesi gerekecek. Stajyerlik sadece bundan ibaret.
Bunun haricinde kurslara taban fiyat uygulaması geldi, 1200 TL'nin altına kayıt alan kurslara kapama cezası verecekler. Yani bi kurs size bu fiyattan daha az bi rakam söylerse bilin ki dolandırmaya çalışıyodur.
Eskisi gibi emniyete gidilmeyecek, belgeler evlere kargolanacak. Vs vs herşey değişti yani kursa dair.