Burada ki sürücü kursu öyle birşey yok dedi belki de işlerini etkilemesin diye böyle söylüyorda olabilir. Diğer dediği ise bizim 100 puan hakkımızın olduğu stajyer ehliyetlilerin 50 puanının olduğuymuş. Bir diğer özellikte kurslara gelen 600 TL zam.