Benimde kız kardeşim alıyor. Öğrendiği kadarıyla kesinlikle 2 yıl içinde puanını sıfırlarsa veya şu kadar puanlık ceza alırsa ehliyetine bir süre el konuluyor ama diğer ayrıntıları bilmiyorum.