Herkes bir şey söylüyor kimisi 2 yıl boyunca ehliyetli biri yanında olmadan araç süremezsin diyor( ki ne anlamı kaldı o halde)
Kimisi puan düşük başlıyor diyor herkes bir şey söylüyor..

Bu konuda gerçekten bilgi sahibi olan arkadaşlar yardımcı olabilirler mi? Stajyer ehliyet tam olarak nedir önceki yıllarda almış kişilere göre dezavantajı nedir?
Ben bi kaç ay sonra ehliyet aldım diyelim araçla bir yere ya da şehir dışına çıkamayacak mıyım?