Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Detayları Bilmiyorumda,Öyle Saçma Şey Olurmu? Neymiş 2 Sene Yanında Biriyle Sürüceksin İnanmayın Böyle Saçma Şeyleri.
Zaten saçma geldiği için bilen arkadaşlardan yardım alayım dedim
cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada ki sürücü kursu öyle birşey yok dedi belki de işlerini etkilemesin diye böyle söylüyorda olabilir. Diğer dediği ise bizim 100 puan hakkımızın olduğu stajyer ehliyetlilerin 50 puanının olduğuymuş. Bir diğer özellikte kurslara gelen 600 TL zam.
600tl zam derken hocam?
Valla ehliyetsiz çıkarım trafiğe daha iyi
Ipod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde kız kardeşim alıyor. Öğrendiği kadarıyla kesinlikle 2 yıl içinde puanını sıfırlarsa veya şu kadar puanlık ceza alırsa ehliyetine bir süre el konuluyor ama diğer ayrıntıları bilmiyorum.
Mantıklı geliyor, olabilir.