• 09-01-2016, 13:27:02
    #10
    O ücretler dahil değil. Sadece kurs parası 1200
  • 09-01-2016, 15:56:07
    #11
    Güzel bir konu takipteyim bende merak ediyorum.
  • 09-01-2016, 21:06:17
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Stajerlik 2 yıl boyunca 75 puan cezasını geçmeyeceksin.Geçersen yeniden almak zorunda kalıyorsun 0 dan başlayarak.2 yıl bittikten sonra eğer ceza puanını doldurmadıysanız ehliyetiniz normal ehliyet oluyor.
  • 09-01-2016, 21:23:35
    #13
    Merhaba burada anlattım. Ekstra olarak sorularınız varsa tam anlamıyla cevaplayabilirim.