Stajerlik 2 yıl boyunca 75 puan cezasını geçmeyeceksin.Geçersen yeniden almak zorunda kalıyorsun 0 dan başlayarak.2 yıl bittikten sonra eğer ceza puanını doldurmadıysanız ehliyetiniz normal ehliyet oluyor.