• 31-10-2015, 22:59:24
    #10
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Meslek nedir?
    Bir bilgi birikim uzmanlık değil mi?
    Meslek dediğiniz klasik anlamda bir iş olmak zorunda değil ki?
    Sanin hayatını kazanabildiğin bir uzmanlığın varsa bu meslektir.
    İşine saygı gösterip göstermemek senin elinde.
    Genelde bu işi yapanlar kendi işlerine saygı göstermedikleri için çevreleri de onların meslekleri yokmuş gibi davranır.
    Bu yüzden kendilerini ezik hissederler.
    Aslında o işe saygı duymayan çevredeki insanlar değil webmaster ın kendisidir.
    Ben sana katılıyorum hocam ama "web sitesi gelirine bel bağlayıp evlenilmez" diyen bir arkadaş var bu konuda. Bu konu hakkında ne düşünüyorsun? Diyelim ki biz kendi işimize saygı duyuyoruz ama toplum bir türlü kabul edemiyor ve bunu meslekten saymıyorsa, evleneceğimiz kişinin ailesine bile bir türlü anlatamıyorsak, bu durumda ne yapılmalı?
  • 01-11-2015, 01:14:19
    #11
    CodeTime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sana katılıyorum hocam ama "web sitesi gelirine bel bağlayıp evlenilmez" diyen bir arkadaş var bu konuda. Bu konu hakkında ne düşünüyorsun? Diyelim ki biz kendi işimize saygı duyuyoruz ama toplum bir türlü kabul edemiyor ve bunu meslekten saymıyorsa, evleneceğimiz kişinin ailesine bile bir türlü anlatamıyorsak, bu durumda ne yapılmalı?
    Hocam ben toplum yada milletin dusuncesi icin yazmadim onu. Senin atiyorum son 2 yil xxxx gelirin var evlendin ona gore borca harca girdin site spama dustu siralamadan dustu vs. Oldu gelirin gitti ne olacak ? Ha dersen ki e isten atilirsan nolur. Bir web sitesini tekrar saglam gelir elde eden hale getirmek aylar belki yillar surer ama meslegin elindeyse 1 haftada is bulursun.

    Yanlis dusunuyorsam eyvallah ama ben bu konuda cok dusundum boyle bir sonuca variyorum belki de benim sitelerim tam kazandim dedigim an patladigi icindir. Tabi ki ben tamindir donanimhaber vb. Gibi site sahipleri icin demiyorum onlar zaten meslek haline getirmis ofislerde calisan insanlar
  • 01-11-2015, 02:16:54
    #12
    Üyeliği durduruldu
    CodeTime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sana katılıyorum hocam ama "web sitesi gelirine bel bağlayıp evlenilmez" diyen bir arkadaş var bu konuda. Bu konu hakkında ne düşünüyorsun? Diyelim ki biz kendi işimize saygı duyuyoruz ama toplum bir türlü kabul edemiyor ve bunu meslekten saymıyorsa, evleneceğimiz kişinin ailesine bile bir türlü anlatamıyorsak, bu durumda ne yapılmalı?
    kız vermezler, çok zor.
    kadrolu işi olana bile vermiyorlar kız, he verselerde kız vermiyor

    5 bin maaş olacak filan olacak doktor olacak, aşk böyle işte

    adam bankada güvenlikmiş kadrolu 2 küsür maaşı var ikramiye var iş sağlam, olmamış.
    düşün internet işleri hiç sağlam değil hemde hiç değil
  • 01-11-2015, 03:33:10
    #13
    İnternetten para kazanmak meslektir ama herkes için meslek değildir. Bu konu bilgi ile alakalıdır.
    Bir aylık maaşınız, memurun bir seneliğinden az ise, işinize güvenmemekte fayda vardır. Önemli olan bence en kısa sürede yüksek kazançlar elde etmektir.
  • 01-11-2015, 17:38:56
    #14
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kız vermezler, çok zor.
    kadrolu işi olana bile vermiyorlar kız, he verselerde kız vermiyor

    5 bin maaş olacak filan olacak doktor olacak, aşk böyle işte

    adam bankada güvenlikmiş kadrolu 2 küsür maaşı var ikramiye var iş sağlam, olmamış.
    düşün internet işleri hiç sağlam değil hemde hiç değil
    Peki milyon insanın kullandığı bir yazılım projesine veya websitelerine sahipsek (sonuçta bu işte çok başarılı olmuş insanları ve projeleri de görüyoruz, her ne kadar bu ay gelen para miktarı kadar gelecek ay ya da bir sonraki sene aynı miktar para geleceği garanti olmasa da) evini arabasını ofisini herşeyini internetten kazandığı parayla satın almış full time bu işi yapan ve tonla kendine yetenek geliştirmiş şirketlerin bile arayacağı biri için de aynı şeyi söyleyebilir miyiz?

    Bence burada miktarlar devreye giriyor hocam. Aylık 3-4 rakamlı kazanan da netten kazanıyorum diyor 5 rakamlı kazanan da netten kazanıyorum diyor. Memurun senelik maaşı kadar her ay kazanan da netten kazanıyorum diyor. Arada uçurumlar var.

    Bana sorarsan bir çok yeteneği olup da bu ay 5 rakamlı kazanmış adamın projelerine bi zarar gelse ve gelecek ay bi anlık kazançları dursa bile, kısa sürede kendini toparlayabileceğini düşünüyorum. Çünkü öyle bir devirdeyiz ki günden güne bilgisayarın telefonların internetin değeri ve gücü artıyor.
  • 01-11-2015, 20:03:16
    #15
    Meslek neden olmasın? Ama çevremiz nedense hep boş işler gözü ile bakıyor buda sabit bir yer olmadığı için, benim çoğu arkadaşlarımın maaşı kadar benim kişisel giderim var ama gel gelelim ki hala boş işlerle uğraşan benim.

    Şu bir gerçek ki eğer bu işten para kazanıyorsanız evde yapmayacaksınız gerekirse ufak bir yer tutacaksınız, kafanız rahat olacak. @yasindayioglu; hocam sana katılıyorum nereye gidilecekse eğer ben gidiyorum. Plan benim işlerime göre yapılmaz, ben direk plana uymak zorundayım.

    Tabi bilgi ile alakası var. Makale yazan adam ile HTML,CSS bilen adam aynı kazanmaz yada HTML,CSS bilen adamla HTML,CSS, PHP bilen adam aynı kazanmaz bu örnekler çoğaltılabilir.

    Benim gözlemlediğim kadarı ile bu sektörde geliştirebildiğin kadar kendini geliştireceksin. Şöyle örnek veriyim, genellikle tema giydirme işi alırım ben tasarım çizilir ben HTML,CSS döküp entegresini yaparım. Ama arayüz işini dışarı veririm sebebi ise bu konu hakkında bilgim yok ayrıca hayal gücümde yok bir tasarım çizecek kadar eğer bilmiş olsaydım kendim çizerdim, kendim dökerim, kendim entegre ederim hem kazanç fazla olur hem kafam rahat olur.

    Ama tabi şöyle bir şey var herkes, her şeyi bilmek zorunda değil. Velhasıl kelam işinizi iyi yaptıktan sonra, kaliteli bir şekilde bu sektörde para kazanmak kolay.
  • 20-11-2015, 14:57:41
    #16
    Üyeliği durduruldu
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende internetten yıllardır kazanırım.Fakat boş iş olarak görülüyor.Yasindayioglu'nun dediği gibi bir iş olsa yapan biz oluyoruz. Biryere gidilecek olsa Onlara göre bizim işimiz çıkıyor olamaz çünkü zaten yatarak para kazanıyoruzdur
    İşim var 10dk sonra bakacağım dediğimde ne işin var PC'de oyun oynuyorsun diyorlar
    Hangi siteye girersem gireyim babam her zaman oğlum yeter oyun oynama der.20 Yıldır aynı şey
    Ah hocam, beni anlatın ya...
  • 20-11-2015, 17:44:56
    #17
    Üyeliği durduruldu
    İşin tuhaf tarafı ve anlam veremediğim şey şu;

    Ben 2005 yılından beri 10 yıldır bu işin içerisindeyim ve freelancer olarak iyi paralar kazandım ama bana da git adam gibi iş bul diyenler oldu.

    Son 2 yıldır da bir reklam ajansında yine aynı işi yapıyorum bu sefer bana git adam gibi iş bul diyenler, aferin sana çalışıyorsun artık diyorlar.

    Şimdi düşünüyorum, şu anda ajansta da aynı işi yapıyorum, önceden de aynı işi yapıyordum hiçbir fark yok.

    Sanırım tek fark, "insanların beyinlerindeki kalıplaşmış sabit fikirler"!!!

    İşin içine, sabah 8:30, akşam 18:00 arası memur tipi iş olmadığı zaman insanlar buna meslek gözüyle bakmıyorlar.
  • 20-11-2015, 19:17:00
    #18
    Kurumsallaşmış bir yapıya sahipseniz evet , ama 20-30 luk işler ala ala zor .